• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • strössel

Jag vill bara ha en gravid mage och inget extra på övriga kroppen Skrattande

• besony
    strössel skrev 2011-02-27 14:07:06 följande:
    Jag vill bara ha en gravid mage och inget extra på övriga kroppen Skrattande
    Det förstår jag! Gravidmage är mycket trevligare alternativ! Flört

Men å andra sidan är det bara ta en sak i taget... Det finns lyckligtvis tid efter graviditeten att fixa till kroppen, så tänker jag i alla fall. Så jag är inte så orolig över vikten i alla fall. Skönt!
  • strössel
    besony skrev 2011-02-27 14:14:53 följande:
    Det förstår jag! Gravidmage är mycket trevligare alternativ! Flört

Men å andra sidan är det bara ta en sak i taget... Det finns lyckligtvis tid efter graviditeten att fixa till kroppen, så tänker jag i alla fall. Så jag är inte så orolig över vikten i alla fall. Skönt!
    Ja det har du rätt i , då kan man ta barnvagnsrace till och trimma kroppen hoppas bara vädret tillåter det i oktober. Huvudsaken är att bebisen mår bra i magen och sen hur mycket eller hur man ser ut spelar ingen roll ett barn betyder allt det är det vi har kämpat för .
  • strössel

Usch vilken morgon, mådde bra när jag gick upp och sen fick jag värsta kräkattacken och blev helt svimfärdig svettades och darrig i hela kroppen kändes jätteobehagligt. Mår fortfarande illa men kräks inte mer än så länge, är det normalt att må så ?

• strössel

Emsm: Lycka till idag på ditt vul håller alla tummar tror att det kommer gå kanon Skrattande

• emsm
    strössel skrev 2011-02-28 11:38:37 följande:
    Emsm: Lycka till idag på ditt vul håller alla tummar tror att det kommer gå kanon Skrattande
    Tack tack! Det gick bra Skrattande Ett litet hjärtade hittades som slog som det skulle. Ska bara ringa till mvc nu
  • Shibby 78

Nu är jag tillbaka efter en helg i London Har inte hunnit läsa allt ni skrivit men grattis till ett lyckat ultraljud Emsm!
    Här är allt som vanligt Illamåendet har dock släppt lite, vilket känns skönt. Är i v.9 nu (8+4)
    Idag ska jag till MVC för första besöket. Spännande!

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 6/10 -11
  • strössel
    emsm skrev 2011-02-28 12:56:06 följande:
    Tack tack! Det gick bra Skrattande Ett litet hjärtade hittades som slog som det skulle. Ska bara ringa till mvc nu
    Vad roligt att det gick bra , vilken vecka är du i ? Jag är i v 7 6+4 i morgon när jag ska göra mitt vul, hur stor var din lilla bebis ?
  • emsm

strössel:
    Enligt räkningen utefter befruktningen så skulle jag vara i v 7+0, men bebisen va lite liten så enligt mätning o ul så va det ca 6+2...men han sa attd et ibland kan diffa på några dagar. Inget att haka upp sig på.
    Så imorrn ska jag ringa mvc och säga att här är jag ;)
    Men förutom att få se ett hjärta va den bästa nyheten att jag fick ta min nässpray, är så täppt så jag får inte mycket luft. Så nu kan jag typ andas iaf :P

Lycka till imorrn!!!

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !