llitenflundra skrev 2011-09-07 16:09:13 följande:
Varför ska jag gå till din blogg för att kunna debattera med dig här, är ju sjukt att behöva hoppa till ett annat ställe för kunna debattera med dig.
Och tänk den som läser här, denna kommer ju bli förvirrad.
Min sambo rör inte droger, tar mediciner och knappt dricker alkohol, men hon kommer inte ihåg nått.
Vad ska vi skylla på där?
Bara inse vissa människor glömmer saker mer än andra, har en polare som heller inte röker CB, han glömmer bort sina nycklar, plånbok och liknande jämt.
Men man vill ju lägga egenskaper på cannabis så fort det är nått som avviker det allra minsta, och säga "DET ÄR CANNABISENS FEL".
Ja, men jag vet personligen att om jag rökt mycket varje dag blir jag lite förvirrad över saker som att komma ihåg tider osv. Medan då jag inte rökt kommer ihåg, och även om jag inte kommer ihåg så har jag skrivit upp det i min kalender så jag kan kolla. Då man rökt blir man inte dum, man vet att man har skrivit upp mötet i kalendern, men du kan ju glömma det... Det gör man inte alltid, men ibland.
Jag tror inte att en "normal" person skulle glömma spisen på eller strykjärnet i väggen?