Inlägg från: PeterEriksson |Visa alla inlägg
  • PeterEriksson

Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)

Tar en tripp till holland en gång om året för att bota min Årliga Hortons, fungerar bättre än alla mediciner jag testat.

en.wikipedia.org/wiki/Cluster_headache

• PeterEriksson
    bad gyal skrev 2011-09-07 22:45:14 följande:
    Jag orkar inte ens läsa eftersom att jag hellre ser till hur det ser ut i verkligheten. Jag är ingen människa som läser om en grej och sen får uppfattning om det....
    Humm ? Är du kapabel att analysera vetenskapligafakta så kan man klart och tydligt se att de som svenska staten precenterat som fakta, har vartit rena lögner i i sin iver att hålla sin nollvision angående droger.
    Verkligheten ligger mycket när mig, eftersom jag använder (jag åker till holland) en gång om året för att bota min svåra huvudvärk, och CB är mycket effektiv mot min sjukdom, vilket våran hälsomenister bla har förnekat "CB har inga medecinska verksamma ämnen" vilket är en ren LÖGN...Sanningen är en helt annan där bla DROGERNA alkohol och nikotin tillhandahålls av staten, när det är bevisat utom allt tvivel att det dödas våldtas, sjukdomar kancer mm är de biverkningarna av dessa lagliga droger, när tex CB enligt all forskning som har gjorts inte har till närmelsevis samma svåra biverkningar som tex alkohol och nikotin har.
    Och JA, om du röker på mycket så försämmras ditt korttidsminne lite grann. En positiv verka(Bland MÅNGA medicinska) är dock att din tankeverksamhet ökar kraftigt och din accosiationsförmåga ökar vilket innebär.....? Det kan du räkna ut själv  !
  • PeterEriksson

en fråga till moderator....varför går det inte att posta anonymt i denna tråd ?
    är det för att det handlar om droger och att vi har en åsiktsregistrering
    på familjeliv ?

• PeterEriksson
    Good Golly Miss Molly skrev 2011-09-08 01:11:47 följande:
    Jag tror det snarare handlar om att ts placerat tråden under etik.
    Upss my bad !
  • PeterEriksson
    bad gyal skrev 2011-09-07 22:45:14 följande:
    Jag orkar inte ens läsa eftersom att jag hellre ser till hur det ser ut i verkligheten. Jag är ingen människa som läser om en grej och sen får uppfattning om det....
    Hade du läst, hade du förstått att det handlar om legalisering ! Obestämd
Svar på tråden Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)