• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • MiAmore
    dellz skrev 2011-01-02 15:12:27 följande:
    fannnnnnnn. nu e jag bitter å känner att orkane att fösöka försvinner=(. inte kännt av att mensen ska komma alls men när jag torkade mig nu kom det blod på pappret=(. så kort cykel som jag haft nu har jag aldrig haft. brukar ha 30 dagar och förra månaden hade jag 28 men nu kom den ännu tidiagre=(känner hopplöshet nu!!!!!!!!!!!! sorry för allt negativt men behöver skriva av mig.
    Beklagar verkligen Du behöver absolut inte be om ursäkt, vi är ju bl.a här för att få gnälla av oss. *KRAM!*
    ♥Milo 090107♥
  • lhea1979
    dellz skrev 2011-01-02 15:12:27 följande:
    fannnnnnnn. nu e jag bitter å känner att orkane att fösöka försvinner=(. inte kännt av att mensen ska komma alls men när jag torkade mig nu kom det blod på pappret=(. så kort cykel som jag haft nu har jag aldrig haft. brukar ha 30 dagar och förra månaden hade jag 28 men nu kom den ännu tidiagre=(känner hopplöshet nu!!!!!!!!!!!! sorry för allt negativt men behöver skriva av mig.
    Vi förstår besvikelsen! Man hoppas ju så starkt! Rynkar på näsan

Min cykel har också varierat sedan jag tog ut spiralen, först 35 dgr och sedan 28 dgr. Ganska stor skillnad!

Använder du ÄL-stickor? Hur länge har ni försökt?
    Mamma till Julia, 070417
  • escapee

Hej!!!
    Jag har inte varit så aktiv på FL under jul och nyår...
    Nu ska jag öka chanserna till att bli med barn, slutade röka igår... och de går  bra än så länge..
    så nu hoppas jag på bebis i magen..
    Har bim mellan 6-8 januari :)

• Babydreamer
    BabyW skrev 2011-01-02 12:50:16 följande:
    Babydreamer - inga symptom kan betyda "ingen PMS" som kan betyda "GRAVID" ju!
    Vi får väl bara avvakta och se hur alla plussen trillar in under nästa helg!
    Haha, visserligen sant :p men jag brukar inte få så mkt PMS som mest så blir jag lite deprimerad och har lätt till  gråt strax innan mens...

men det finns ju dom som gåt en hel graviditet utan att känna att de är gravida så bristen på symotm säger ju egentligen ingenting förutom att jag inte är skenis, haha
  • dellz
    lhea1979 skrev 2011-01-02 15:31:31 följande:
    Vi förstår besvikelsen! Man hoppas ju så starkt! Rynkar på näsan

Min cykel har också varierat sedan jag tog ut spiralen, först 35 dgr och sedan 28 dgr. Ganska stor skillnad!

Använder du ÄL-stickor? Hur länge har ni försökt?
    vi har använt äl test i två månader nu. Jag tog ut min pstav för 1 år sedan. blev gravid i april men fick redan på att vi fick ett ma i juli. Så efter allt det har vi försökt sen aug. denna månaden e jobbigast utav alla känns det som. Min vän å ja blev gravida samtidigt och hon ska ha nu om ca 2 veckor. så det känns lite tufft.
    Bra att man har er här på familjeliv så man kan prata av sig =)
    Hur länge har ni försökt?
  • Babydreamer
    MiAmore skrev 2011-01-02 15:06:17 följande:
    Min/vår son föddes i januari månad. Det MÅSTE ju betyda att det är en lyckomånad, eller hur tjejor?
    Självklart är januari en lyckomånad jag är ju oxå född då haha
  • MiAmore
    escapee skrev 2011-01-02 15:31:54 följande:
    Hej!!!
    Jag har inte varit så aktiv på FL under jul och nyår...
    Nu ska jag öka chanserna till att bli med barn, slutade röka igår... och de går  bra än så länge..
    så nu hoppas jag på bebis i magen..
    Har bim mellan 6-8 januari :)
    Grattis o lycka till med att ha slutat röka!
    Babydreamer skrev 2011-01-02 16:06:38 följande:
    haha, ja men då så! Då MÅSTE det vara en bra månad Vilket datum är du född?
    ♥Milo 090107♥
  • HelenFr
    Babydreamer skrev 2011-01-02 16:06:38 följande:

Ja jag håller med om att januari är en lyckodag för både jag och min dotter är födda då... :) Vilket datum är du född???
  • MiAmore
    Babydreamer skrev 2011-01-02 16:15:58 följande:
    Fyller år 10 januari

Snart då mao

Min son fyller år på fredag, dvs den 7/1. Samma dag jag har bim

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!