• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Bäbis2011

Vad är nu detta . först två svaga plus sen detta , vad skall man tro .
    detta va ju ingen rolig början på en dag . nu är det bimdagen är den 6
  • annakohler
    Bäbis2011 skrev 2011-01-02 12:22:06 följande:

Om du har bim den 6januari så är det nog för tidigt med digitalt
  • Bäbis2011
    annakohler skrev 2011-01-02 12:24:29 följande:
    Om du har bim den 6januari så är det nog för tidigt med digitalt
    ja hoppas det .
  • BabyW

Lyckligalängtan - tack söta du för dom värmande orden!! Ja vi är nog knäppa hela bunten som deppar ihop för minus INNAN ve ens har BIM... Får väl ge sig till tåls trots allt...
    Många kramar

• BabyW

Vi är ju några stycken som har BIM 5, 6 och 7 och då jä-lar ska det bli många PLUS!!!!!!
    Oj vad mitt humör svänger... Haha!! Nu fick jag plötsligt tillbaka mitt jävlaranamma igen!! Tack alla underbart goa och stöttande tjejer!!

• Babydreamer
    BabyW skrev 2011-01-02 12:31:03 följande:
    Vi är ju några stycken som har BIM 5, 6 och 7 och då jä-lar ska det bli många PLUS!!!!!!
    Oj vad mitt humör svänger... Haha!! Nu fick jag plötsligt tillbaka mitt jävlaranamma igen!! Tack alla underbart goa och stöttande tjejer!!
    Det är bra lite jävlar anamma behöver man ha en vecka kvar till BIM. Håller mina tummar så hårt att de blir blåa Tyvärr har jag inga symtom alls ännu, så det har väl inte tagit sig denna gång heller
  • BabyW

Babydreamer - inga symptom kan betyda "ingen PMS" som kan betyda "GRAVID" ju!
    Vi får väl bara avvakta och se hur alla plussen trillar in under nästa helg!

• BabyW

Bäbis2011 - det digitala är väl inte lika känsligt. Det kan ju inte bli svagt på det, menar jag... Ta ett nytt på BIM. Du har ju trots allt 6 dagar kvar. Jag är övertygad i'm att du är GRAVID!!! Jag har ju själv sett dina plus!

• BabyW
    Bäbis2011 skrev 2011-01-02 12:22:06 följande:

Läste detta på CBs hemsida. Så deppa INTE ännu!!!  Tungan ute

"Clearblue rekommenderar att du testar från den dag du väntar din mens. Clearblue Digitalt Graviditetstest kan dock användas från fyra dagar innan du väntar din mens. Om du testar innan mensen väntas och får resultatet "Inte gravid", finns det ändå en viss möjlighet att du kan vara gravid men att hormonnivån inte är tillräckligt hög ännu för att detekteras.

Clearblue Digitalt Graviditetstest gav följande resultat vid klinisk testning med prover under tidig graviditet: 51 procent av kvinnorna fick resultatet "Gravid" fyra dagar innan, 82 procent tre dagar innan, 90 procent två dagar innan och 95 procent en dag innan väntad mens."

Alltså är det lika stor chans att du visst är gravid som att du inte är det. Du är på BIM-6 coh så tidigt rekommenderar de inte att testa. Är man dessutom låghormonare eller att ägger tagit mer än en vecka på sig att fästa, så syns det ju till och med senare. Du har fått två plus redan ju!!!  Solig

Kramar  Hjärta
    ❤❤  Alexander -97 ★  Madeleine -99  ❤❤ 
  • Bäbis2011
    BabyW skrev 2011-01-02 12:59:55 följande:
    Läste detta på CBs hemsida. Så deppa INTE ännu!!!  Tungan ute

"Clearblue rekommenderar att du testar från den dag du väntar din mens. Clearblue Digitalt Graviditetstest kan dock användas från fyra dagar innan du väntar din mens. Om du testar innan mensen väntas och får resultatet "Inte gravid", finns det ändå en viss möjlighet att du kan vara gravid men att hormonnivån inte är tillräckligt hög ännu för att detekteras.

Clearblue Digitalt Graviditetstest gav följande resultat vid klinisk testning med prover under tidig graviditet: 51 procent av kvinnorna fick resultatet "Gravid" fyra dagar innan, 82 procent tre dagar innan, 90 procent två dagar innan och 95 procent en dag innan väntad mens."

Alltså är det lika stor chans att du visst är gravid som att du inte är det. Du är på BIM-6 coh så tidigt rekommenderar de inte att testa. Är man dessutom låghormonare eller att ägger tagit mer än en vecka på sig att fästa, så syns det ju till och med senare. Du har fått två plus redan ju!!!  Solig

Kramar  Hjärta
    Tack! vad gullig du/ni är . när man behöver stöttas så finns ni där .

ja så är det ju men va fasen , det är ju så svårt att vänta . man vill ju veta nuuuuu!!!!!!!
    så nu kör min gubbe iväg och köper FLER tester (CB) måste se om det blir ett plus igen .
    blir det inget plus så är det nog kört !!! eller hur?
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!