• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • HelenFr

Önskar gott nytt år till er allihopa och att vi får många plus på det nya året!!!

• systertillknorr

annakohler: hur går det?
    Själv borde jag få mens senast idag eftersom jag har kortare lutealfas än 14 dagar(kommerinte ihåg om den är 11,12 eller 13 dagar, idag är det 13 efter äl, så har den inte kommit ikv vågar jag nog hopps liiite. Så jobbigt att det ska kännas så vemodigt, önska att man kände sig säker på att vara gravid och att de sen visade sig vara sant..

• annakohler
    systertillknorr skrev 2011-01-01 10:22:03 följande:
    annakohler: hur går det?
    Själv borde jag få mens senast idag eftersom jag har kortare lutealfas än 14 dagar(kommerinte ihåg om den är 11,12 eller 13 dagar, idag är det 13 efter äl, så har den inte kommit ikv vågar jag nog hopps liiite. Så jobbigt att det ska kännas så vemodigt, önska att man kände sig säker på att vara gravid och att de sen visade sig vara sant..
    ingen mens här i sikte än i alla fall förmodligen bim+4
  • Daniela01

systertillknorr och annakohler, hoppas på att ni få era januari pluss Plus
    Har ni börjat att testa er?

• annakohler
    Daniela01 skrev 2011-01-01 10:26:45 följande:
    ni får stå ut att vänta en vecka
  • systertillknorr
    Daniela01 skrev 2011-01-01 10:26:45 följande:
    Tack =) hoppas hela tråden fylls av fina plus!
    Nej inte än, om mensen inte kommer kanske jag testar imorn, på måndag eller om en vecka får se hur länge jag håller mig =) hoppas bara den jäveln har vett att hålla sig borta... När var det du har bim?
  • systertillknorr
    annakohler skrev 2011-01-01 10:23:56 följande:
    ingen mens här i sikte än i alla fall förmodligen bim+4
    Åh va spännande! Brukar du vara regelbunden? Isf tror jag att ni har tur den här månadenGlad
  • skruttnorpan

Var det någon mer än jag som råkade ta ett glas för mycket igår??Obestämd Hatar dagen efter...helt vidrigt! Hamnade på en fest där en 38årig kvinna gravid i 6e månaden med sitt första barn satt och berättade om att det hade gått sååå lätt och de hade inte en s börjat försöka på riktigt utan det bara bleeev...Tänk att det kan vara så olika för folk...Ett par glas slank nog ner bara för att jag skulle dämpa orden lite, haha!

Bäbis2011- GRATTIS!!! Hoppas verkligen inte att det är rester, utan en ny liten stjärna som hälsar på! Håller tummarna för er!

• Daniela01
    systertillknorr skrev 2011-01-01 10:30:43 följande:
    Tack =) hoppas hela tråden fylls av fina plus!
    Nej inte än, om mensen inte kommer kanske jag testar imorn, på måndag eller om en vecka får se hur länge jag håller mig =) hoppas bara den jäveln har vett att hålla sig borta... När var det du har bim?
    Åh vad spännande!! Hoppas hoppas på ett pluss.. Det hade varit en riktigt bra start på året Plus
    Bim var nu igår, men tyvärr kom mensen. Men januari är inte slut än, får hoppas på slutet av månaden Skål
    Skall på äl-spolning och äl-stimulering, så det ska bli spännande Glad
    skruttnorpan skrev 2011-01-01 10:51:59 följande:
    Var det någon mer än jag som råkade ta ett glas för mycket igår??Obestämd Hatar dagen efter...helt vidrigt! Hamnade på en fest där en 38årig kvinna gravid i 6e månaden med sitt första barn satt och berättade om att det hade gått sååå lätt och de hade inte en s börjat försöka på riktigt utan det bara bleeev...Tänk att det kan vara så olika för folk...Ett par glas slank nog ner bara för att jag skulle dämpa orden lite, haha!

Bäbis2011- GRATTIS!!! Hoppas verkligen inte att det är rester, utan en ny liten stjärna som hälsar på! Håller tummarna för er!
    Suck ja det är lite halvtrist när de säger så, det bästa är när de lägger till den extra kommentaren "men varför ska inte NII ha barn, det är ju sååå underbart med barn, och jag njuter sååå av min graviditet.."
    vem vet, vi kanske oxå blir sånna bitchar sen Flört hehe..
  • skruttnorpan
    Daniela01 skrev 2011-01-01 10:58:50 följande:
    Åh vad spännande!! Hoppas hoppas på ett pluss.. Det hade varit en riktigt bra start på året Plus
    Bim var nu igår, men tyvärr kom mensen. Men januari är inte slut än, får hoppas på slutet av månaden Skål
    Skall på äl-spolning och äl-stimulering, så det ska bli spännande Glad
    skruttnorpan skrev 2011-01-01 10:51:59 följande:

Suck ja det är lite halvtrist när de säger så, det bästa är när de lägger till den extra kommentaren "men varför ska inte NII ha barn, det är ju sååå underbart med barn, och jag njuter sååå av min graviditet.."
    vem vet, vi kanske oxå blir sånna bitchar sen Flört hehe..
    Haha, ja- men förhoppningsvis har den här tiden med ihärdiga försök och tester fått en att bli lite mer ödmjuk och kanske vakta tungan något i situtationer när barn kommer på tal. Har svårt att se mig själv ta den frågan i mun på ett bra tag framöver, haha.

Hoppas ÄL-stimuleringen fungerar bra för er! Själv hoppas jag på plus om 10 dagar, men annars blir det hormonstimulering och insemination i slutet av jan...Sätter mina förhoppningar till det...och på sikt IVF som vi köar för och har tid i oktober. Funkar inte första inseminationen (av tre) tänker jag ringa och utkräva vårdgarantin så man får IVF inom 3månader. Det finns en gräns på hur länge man orkar kämpa med glädje...den gränsen börjar komma väääldigt nära Tungan ute
    Hur länge har ni försökt??
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!