• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Daniela01

pluss på bim -6 är ett mycket gott tecken!!!! Glad

• lhea1979

Jag ser också ett svagt Plus !!! Jättestort Grattis!!! Den bästa Nyårspresenten!! Kram

Mamma till Julia, 070417
  • HelenFr
    Bäbis2011 skrev 2011-01-01 11:53:38 följande:

vad ser ni???? berätta
    Ser också ett stort Plus, GRATTIS!!!
  • Bäbis2011

Tack för svar!!

Är bara så orolig att hcg finns kvar från mf 20/12...

Kan det vara möjligt?

Gyn såg på vul att jag hade ägglossning 24/12
    Vi skyndade hem.. hihi..

De sa där att jag inte hade graviditetshormon och frågade om jag verkligen varit gravid..
    Men har de lika känsliga test som cb???

Vad tror ni???

• Bäbis2011

Gubben min tror absolut att jag e gravid och att de "gamla" hormonerna inte finns kvar..

Men vad tror ni, jag vågar ju inte tro detta nu...

• systertillknorr
    Bäbis2011 skrev 2011-01-01 12:42:17 följande:

Gubben min tror absolut att jag e gravid och att de "gamla" hormonerna inte finns kvar..

Men vad tror ni, jag vågar ju inte tro detta nu...

Tycker du ska lita på gynGlad testa igen om några dagar så ska du se att det blir starkare, då känner du dig nog lugnare! För gamla hormoner blir gör ju inte testet starkare..
  • Bäbis2011
    systertillknorr skrev 2011-01-01 13:03:26 följande:
    Tycker du ska lita på gynGlad testa igen om några dagar så ska du se att det blir starkare, då känner du dig nog lugnare! För gamla hormoner blir gör ju inte testet starkare..
    Bäbis2011:s gubbe här.Skrattande

det är ju det jag säger til henne men hon är lite vrång hahahaha
    för om dom inte kunde se hormoner på julafton så borde det synas ännu mindre en vecka fram . eller hur.?
    så jag tror och hoppas med risk för ett platt fall att hon är gravid 
  • JoWiAn

Dom säger väl att man inte får ÄL förän hormonerna är borta.

• Adora1
    skruttnorpan skrev 2011-01-01 10:51:59 följande:
    Var det någon mer än jag som råkade ta ett glas för mycket igår??Obestämd Hatar dagen efter...helt vidrigt! Hamnade på en fest där en 38årig kvinna gravid i 6e månaden med sitt första barn satt och berättade om att det hade gått sååå lätt och de hade inte en s börjat försöka på riktigt utan det bara bleeev...Tänk att det kan vara så olika för folk...Ett par glas slank nog ner bara för att jag skulle dämpa orden lite, haha!

Bäbis2011- GRATTIS!!! Hoppas verkligen inte att det är rester, utan en ny liten stjärna som hälsar på! Håller tummarna för er!
    AAArrgghhh...Störigt med de som ska basunera ut att de minsann är "såååå kompatibla" för det tog "innan de ens hade börjat försöka" när man själv längtar och hoppas och väntar....Förstår att du tog ett glas extra!
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!