• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • systertillknorr

Ha tålamod tjejer! En bit kvar till bim =) ni får säkert starka fina plus bara ni väntar lite!

Mig själv är jag inte lika säker på dock.... Just nu känns det lite hopplöst, men man vet aldrig =) lite konstigt att mensen inte kom senast igår eftersom jag vet när äl var. men kan ju komma idag med, har den inte kommit ikv finns det en god chans! fast den kommer nog innan dess...

• annakohler

ja vi finns för varandra genom denna tiden fram till plusset i vått o torrt

kan man få ökad kissnödighet innan mens

• HelenFr

Ja tråden är ju till för att vi ska kunna diskutera och peppa varandra medan vi alla lika otåligt väntar på dessa plus... Skrattande
    Håller tummarna för oss allihopa...  

• MiAmore

Hej tjejer! Nu är vi hemma från några underbara och minnesvärda dagar på Lalandia i Danmark. Åkte i torsdags och kom hem nu för ca en timme sedan. Milo fullkomligt ÄLSKADE att bada där och var nästan helt orädd! Något som överraskade oss båda positivt. Han har inte varit så förtjust i att bada på badhus tidigare nämligen.

Har Bim på fred och har fram tills igår haft ovanligt lite flytningar. Dem började öka i mängd igår. Något jag där emot har ovanligt MYCKET av, är finnar. Det har poppat upp finnar lite här o var både i ansikte och på överkropp. Inte speciellt roligt alls faktiskt. (men är det pga graviditet så står jag självklart ut med detta ) Förutom detta så har jag dem vanliga symptomen; bröst som värker, mage som känns svullen på kvällarna och lite molande värk här o där. Vet inte vad tempen ligger på eftersom att jag inte tempat mig när vi varit iväg. Ska bli spännande att se vad den visar imorgon bitti.

Hur är allt i tråden annars? Har det blivet några plus?

♥Milo 090107♥
  • lhea1979

Jag är också en av alla som väntar, denna sega väntan. Jag har också som många andra testat mig tidigare men fick negativt test. Men jag inser att det förmodligen var för tidigt BIM-7.

Så nu är det bara att vänta och testa i slutet på nästa vecka. Kul att vi är så många som har BIM runt 7 jan.

Så skönt att ha alla tjejer här inne så vi kan bolla glädje, besvikelser och symptom med varandra. Jag har molvärk i magen och det har jag haft nu sedan förra helgen, det ger sig inte. I övrigt tycker jag att ådrorna på brösten syns tydligare.

Hoppas, hoppas, hoppas på flera fina Plus nästa vecka!!!!

Mamma till Julia, 070417
  • Brooklyn

Hej tjejer, ingen mens och inget plus.. antar att min mens bara är sen, vilket den aldrig varit förut..
    Surt surt.. Men det är väl bara vänta  och se..
    Ville ju så gärna ha ett plus..

• lhea1979
    annakohler skrev 2011-01-02 13:40:53 följande:
    ja vi finns för varandra genom denna tiden fram till plusset i vått o torrt

kan man få ökad kissnödighet innan mens
    Glad Ökad kissnödighet tror jag att jag har hört i samband med graviditet. Inte innan mens! Du kanske är gravid tjejen??  Flört
    Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979
    Brooklyn skrev 2011-01-02 15:01:00 följande:
    Hej tjejer, ingen mens och inget plus.. antar att min mens bara är sen, vilket den aldrig varit förut..
    Surt surt.. Men det är väl bara vänta  och se..
    Ville ju så gärna ha ett plus..
    Ge inte upp!!! Positivt ju att den inte brukar vara sen!! Det kanske bara är hormonnivån som är lite seg!!
    Hoppet är det sista som överger oss!!
    Mamma till Julia, 070417
  • MiAmore

Min/vår son föddes i januari månad. Det MÅSTE ju betyda att det är en lyckomånad, eller hur tjejor?

♥Milo 090107♥
  • dellz

fannnnnnnn. nu e jag bitter å känner att orkane att fösöka försvinner=(. inte kännt av att mensen ska komma alls men när jag torkade mig nu kom det blod på pappret=(. så kort cykel som jag haft nu har jag aldrig haft. brukar ha 30 dagar och förra månaden hade jag 28 men nu kom den ännu tidiagre=(känner hopplöshet nu!!!!!!!!!!!! sorry för allt negativt men behöver skriva av mig.

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!