• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Vattenglas
    Adora1 skrev 2011-01-02 21:36:47 följande:
    Mmm, vad segt... Om det går att tänka så är det ju bra..Men ibland bryter det ändå igenom med hoppet... Man vill inte hoppas för man vill inte bli besviken.. Kram till dig!
    Ja verkligen! Men det funkar inte att tänka så alltid som du säger.. men jag ska försöka iallafall. Det är som jobbigt att inte tänka på det när min sambo är borta å jobbar mer än varannan vecka. Vi har nyss köpt hus i ett litet samhälle och jag jobbar inte så mycket än och har inte lärt känna någon. Ska jag vara ärlig så suger det fast jag är medveten om att det säkert kommer att bli bra tids nog. 

Hur går det för dig? 
  • Vill bli fyra

Varit borta under helgena men kan konstatera att det blev inget plus den här månaden heller.

• T inne

Idag har vi köpt en junior säng till dottern, och de innebär att de sista bebisgrejen försvann, spjällsängen :( känns lite olustigt att min lilla bebis har blivit stor flicka.... Saknar redan babylullet. Hoppas att de inte dröjer allt förlänge innan ja får plocka fram allt igen :)

• dellz

hoppet finns kvar. har inte kommit mer blod mer än när jag torkade mig å det var ju tidigt idag. Hoppas hoppas inte mensen kommer, dock känns det lite som den e på g men  när det kommer brukar det verkligen komma.sorry för infon. Nu blev det vara lite när jag torkade mig tidigt idag! Jag fick ju glad gubbe den den 19 så det e väl även lite sen för nidis?

• BabyW
    dellz skrev 2011-01-02 23:31:04 följande:
    hoppet finns kvar. har inte kommit mer blod mer än när jag torkade mig å det var ju tidigt idag. Hoppas hoppas inte mensen kommer, dock känns det lite som den e på g men  när det kommer brukar det verkligen komma.sorry för infon. Nu blev det vara lite när jag torkade mig tidigt idag! Jag fick ju glad gubbe den den 19 så det e väl även lite sen för nidis?
    Glad gubbe den 19 innebär ju antagligen ÄL den 20-21 cirka. Sen ska ägget bli befruktat och vandra till livmodern (som tar ca 4 dagar i snitt har jag läst) och sen tar det ju mellan 4-10 dagar innan det fäster. Så ge inte upp!!  Skrattande Kan säkert vara en nidis! Hoppas hoppas !  Tungan ute

Kramar
    ❤❤  Alexander -97 ★  Madeleine -99  ❤❤ 
  • BabyW
    skruttnorpan skrev 2011-01-02 17:31:12 följande:
    BabyW, nmen då HAR du ju plusat med ett testa tidigt! Är glad att ditt humör vände, för i mina ögon har du inget att deppa för! Klart det blir många plus runt 5-6-7, men jag är glad om det kanske kan sparas ett till den 10e också!Tungan ute
    Jo visserligen, men jag är ändå rädd att det var Pregnylsprutan som syntes då... Varför får jag inte nåt plus nu för annars...??  Obestämd  Klart de finns plus över till den den 10e med! Finns plus till oss alla!  Flört
    Kramar
  • BabyW

Får korrigera mitt BIM-datum... Igen!  Flört

HjärtaHjärta

BIM-listan

Brooklyn  -  ÄL 17-18 dec / BIM 31 dec - 1 jan (3:e försöket, 2:a barnet)
    Systertillknorr  -  ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
    Vill bli fyra  -  ÄL 10-13 dec / BIM 1 jan (3:e försöket)
    LetUsDoNumberTwo  -  ÄL 18-20 dec / BIM 2 jan (12:e försöket)
    Frejja  -  ÄL 17 dec / BIM 3 jan (3:e försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM 5-7 jan (15:e försöket)
    Dellz  -  ÄL 21 / BIM 5 jan (3:e försöket)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 jan (21:a försöket)
    Casiopeja  -  ÄL 22 dec / BIM 5 jan (4:de försöket)
    Lyckliglängtan  -  ÄL 19 dec / BIM 5 jan (8:e försöket)
    SysterAnna  -  ÄL 20-25 dec / BIM 5-6 jan (6:e försöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Tinkerlina  -  ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Mischao  -  ÄL 24 dec / BIM 7 jan (1:a försöket)
    Jaspis78  -  ÄL 20 dec / BIM 7 jan (2:a försöket)
    Zophy  -  ÄL 22 dec / BIM 7 jan (5:e / 6:e försöket)
    MiAmore  -  ÄL 25 dec / BIM 7 jan (6:e försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 27 dec / BIM 8 jan (3:e försöket)
    Bäbis2011  -  ÄL 24 dec ? /  BIM 6 jan (5:e försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan (5:e försöket)
    Ohbaby  -  ÄL 23-24 dec / BIM ca 8 jan (6:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    Mysloppan  -  ÄL ? / BIM 8-11 jan  (18:e försöket)
    Limpan 83  -  ÄL 26 dec / BIM 9 jan (1:a försöket)
    Linnsi  -  ÄL 23-25 dec / BIM 9-11 jan ( 2:a försöket)
    Skruttnotpan  -  ÄL 27-29 dec / BIM 10-14 jan (12:e försöket)
    Lolisa  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (2:a försöket)
    Matematik  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (15:e försöket)
    LilyRose  -  ÄL 23 dec / BIM 7 jan (2:a försöket)
    AngelandDevil  -  ÄL 29 dec / BIM 12 jan (1:a försöket)
    HelenFr  -  ÄL ca 29 dec / BIM 12 jan (4:e försöket)
    Annelibengtsson80  -  ÄL 30 dec / BIM 13 jan (2:a försöket)
    Deeya - ÄL 30-31 dec / BIM 14-15 jan (3:e försöket)
    Längtarefterbebis  -  ÄL 31 dec / BIM 14 jan (1:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)
    Tigern01  -  ÄL 31 dec / BIM 16 jan (2:a försöket)
    Adora1  -  ÄL 2 jan / BIM ca 15 jan (2:a försöket)
    JoWiAn  -  ÄL 3 jan / BIM 16 jan (2 försöket efter MF nov-10)
    SoMa72  -  ÄL 3 jan / BIM 17 jan (1:a försöket efter Mf nov-10) 
    Annakohler  -  ÄL 13/23 dec / BIM 5 jan (försökt sen mars 2010)
    Chokladmuffins  -  ÄL 9 jan / BIM 23 jan (8:e försöket)
    Sandy83  -  ÄL 9 jan / BIM 23 jan (4:e försöket)
    Flickanfin  -  ÄL ? / BIM ? (3:e riktiga försöket)
    T inne  -  ÄL 14 jan / BIM 28 jan (4:e försöket)
    Jessieåalbin  -  ÄL 12 jan / BIM 26 jan (3:e försöket - första med rosenrot)
    Lhea79  -  ÄL 22 dec / BIM 9 jan (3:e försöket)
    Kitty 87  -  ÄL ? / BIM 7 jan (1:a försöket, 4:e barnet)
    Daniela01  -  ÄL 16 jan / BIM 31 jan (2 års försök)
    Sommar  -  ÄL ?? / BIM  11 jan ( 2:a försöket, 2:a barnet )

Plus - listan

Myrran81  -  plus på BIM -7
    Laref - plus på Bim ?

Hjärta Hjärta

• systertillknorr

Nu blir jag lite nervös, ska gå och lägga mig och än har ingen mens kommit! Borde verkligen ha kommit allra senast idag (bara för att jag börjar hoppas lite forsar det välm vilken sekund som helst, eller så vaknar jag i blodbad) kommer den inte innan jag  går och lägger mig undrar jag nästan vad som är fel! Det är ju bara fasen mellan mens och äl som är föränderlig, inte den mellan äl och mens...

Om den inte kommer, när ska jag testa då? hade äl 19 dec

• dellz
    BabyW skrev 2011-01-02 23:41:40 följande:
    Glad gubbe den 19 innebär ju antagligen ÄL den 20-21 cirka. Sen ska ägget bli befruktat och vandra till livmodern (som tar ca 4 dagar i snitt har jag läst) och sen tar det ju mellan 4-10 dagar innan det fäster. Så ge inte upp!!  Skrattande Kan säkert vara en nidis! Hoppas hoppas !  Tungan ute

Kramar
    tack vännen =) behövs lite positiva ord. är hel spänd varje gång jag går på toa nu hihi. Hoppas hoppas Glad
     kram
  • lhea1979
    systertillknorr skrev 2011-01-02 23:54:50 följande:
    Nu blir jag lite nervös, ska gå och lägga mig och än har ingen mens kommit! Borde verkligen ha kommit allra senast idag (bara för att jag börjar hoppas lite forsar det välm vilken sekund som helst, eller så vaknar jag i blodbad) kommer den inte innan jag  går och lägger mig undrar jag nästan vad som är fel! Det är ju bara fasen mellan mens och äl som är föränderlig, inte den mellan äl och mens...

Om den inte kommer, när ska jag testa då? hade äl 19 dec
    Åh spännande!! Hoppas, hoppas!! Jag tycker att du ska testa nu runt BIM dagen. Då borde det kunna visa positivt tycker jag.
    Du har inte tagit något tidigt test?
    Mamma till Julia, 070417
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!