• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Kitty 82

Testoman som man e så tar man MINST ett gravtest dagligen nu. Fasen vad korkad man är jo tack jag vet men man vill ju bara se det där strecket haha
    Har banne mig morgonillamående och smått mitt på dagen så ja antingen må jag inbilla mig så fruktansvärt mycket eller så förhoppningsvis får man ett Plus

hur ånga av er här tro/rätt säkra påa tt ni kommer plussa nu?

• BabyW

Babymoon - ja du har nog rätt i att vänta att berätta för allt för många... Att behöva berätta för en massa om det går snett är väldigt jobbigt, så det är smart att inte basunera ut det för tidigt!
    Har själv varit mer eller mindre tvungen att säga det ganska tidigt under mina senaste två graviditeter (båda slutade i mf), för det syns jättetydligt och väldigt tidigt på mig. Min son genomskådade det direkt! Och när man måste springa på toa och kräkas stup i ett är det svårt att dölja...
    Håller tummarna för dig, att du är gravid och att du kan hålla det hemligt så länge du vill.
    Kram

• BabyW

Kitty 82 - jag är inte SÄKER, men jag tror väldigt starkt! Hoppas det stämmer...

• Kitty 82
    BabyW skrev 2011-01-03 10:49:07 följande:
    Kitty 82 - jag är inte SÄKER, men jag tror väldigt starkt! Hoppas det stämmer...
    samma här Vill så gärna iaf. Det hade varigt för bra för att vara sant då liksom
  • lhea1979
    Kitty 82 skrev 2011-01-03 10:41:10 följande:
    Testoman som man e så tar man MINST ett gravtest dagligen nu. Fasen vad korkad man är jo tack jag vet men man vill ju bara se det där strecket haha
    Har banne mig morgonillamående och smått mitt på dagen så ja antingen må jag inbilla mig så fruktansvärt mycket eller så förhoppningsvis får man ett Plus

hur ånga av er här tro/rätt säkra påa tt ni kommer plussa nu?
    Jag tror också att det är något skumt på gång! Men man kan ju aldrig vara säker....
    Tycker dock att det måste vara någonting när man känner sig så annorlunda... det kan ju vara något annat som man inte haft förut typ magkatarr...

Längtar efter att få ta testet...
    Mamma till Julia, 070417
  • Kitty 82
    lhea1979 skrev 2011-01-03 11:03:25 följande:
    Jag tror också att det är något skumt på gång! Men man kan ju aldrig vara säker....
    Tycker dock att det måste vara någonting när man känner sig så annorlunda... det kan ju vara något annat som man inte haft förut typ magkatarr...

Längtar efter att få ta testet...
    När kan/ska du testa?
  • lhea1979
    Kitty 82 skrev 2011-01-03 11:15:11 följande:
    När kan/ska du testa?
    Jag ska försöka hålla mig till nästa söndag den 9 jan... Egentligen då jag räknar med att jag har BIM. Sedan var ju ÄL tidigare än jag trodde denna månad.

När har du BIM?
    Mamma till Julia, 070417
  • BabyW

Nu är jag arg!!! :@ Och ledsen...
    Har precis pratat med min gyn och fått reda på att de svaga men positiva test jag fick i början på förra veckan inte alls tyder på nåt annat än att det är bara är Pregnylsprutan som gett utslag på gravv-testerna!!!
    HUR F-N KAN DOM MISSA ATT BERÄTTA SÅNT?!?!? Har gått och fått den sprutan vid flera tillfällen de senaste 10 månaderna och de har inte sagt nåt om det en enda gång!!!
    Vad ska jag tro nu då?! Magkänslan har länge sagt att jag är gravid och avsaknaden av PMS-symptom (förutom enorma bröst!), säger väl lite samma sak. Men ändå! Vågar ju inte hoppas eller tro nåt längre... Usch vad ledsen jag är nu... Fick iaf tid att få ta hcg-blodprov imorgon men jag får inte svar förrän på måndag i nästa vecka, iom helgdagarna denna veckan. Då har jag väl blivit varse av mig själv, känns det som...
    Sorry för mitt bryt här - behövde bara skriva av mig lite!

• Kitty 82
    lhea1979 skrev 2011-01-03 11:47:37 följande:
    Jag ska försöka hålla mig till nästa söndag den 9 jan... Egentligen då jag räknar med att jag har BIM. Sedan var ju ÄL tidigare än jag trodde denna månad.

När har du BIM?
    7-10 har jag beräknad BIM iaf men ajg testar dagligen här pga man e en jäkla testnarkoman för man vill ju sågärna se plus växa fram
  • elikoc

Har BIM imorgon, men fick spottings idag så det blir nog inget denna månaden tyvärr Rynkar på näsan

Efter ett MA i September har vi nu haft 3 misslyckade försök. Jag har Äl den 17:e nästa gång, så jag håller tummarna så det gör ont tills dess :)

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!