• HelenFr

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Var här inne för så länge sedan och tog bort mig från pluslistan (var antingen tidigit missfall eller spökstreck) och la till mig på BIM-listan istället...

Roligt att det hunnit bli en bebis sedan jag var här inne sist :) Grattis! 

• HelenFr

Någon som kan lägga in mig på BIM-listan c:a 14/9 (15+ försöket, andra barnet) och ta bort mig från pluslistan, min dator klyddar bara när jag försöker...

• HelenFr

Testade med ett CB idag och det var negativt... Så nu är det bara att vänta... Insåg dock att jag aldrig plussat innan BIM så jag lever på hoppet...

• HelenFr

Än så länge inga menskänningar så hoppet lever fortfarande och jag har varit duktig och inte testat än, då jag sagt att jag inte ska testa innan BIM...

• HelenFr

Adora: jo jag trodde det men insåg att jag räknat fel och inte har BIM förrän den 17 (inte konstigt att jag fick en 2:a i matte) men testade idag med ett CB och inbillar mig ett svagt streck men nu återstår att vänta till den 17:e eller mens...

• HelenFr

Adora: inte första morgonurinen nej, så jag håller mina tummar att det ska bli starkare så när jag testar på lördag, att det blir tydligt :)

Daniela: jag hoppas också :)

• HelenFr

Testade idag (kan ju inte hålla mig) med ett från billiga tester och fick ett lika superdupersvagt streck som för en vecka sedan så jag vet inte riktigt... Fortsätter att testa tills det blir ett starkt streck eller att mensen kommer och just nu känns båda lika avlägsna...

• HelenFr

Testade själv digitalt idag efter att ha övervunnit snålheten i mig och det blev inte gravid tråkigt nog :(

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!