Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Daz: för mig fungerade skorpor bra, speciellt på morgonen, innan jag ur sängen... Det brukar ju tacksam försvinna. Det gick över i v 16 för min del
Daz: för mig fungerade skorpor bra, speciellt på morgonen, innan jag ur sängen... Det brukar ju tacksam försvinna. Det gick över i v 16 för min del
Kan någon vänlig själ lägga in till mig (förstår inte varför det inte går när jag försöker göra det): Äl ca: 3 nov/ BIM ca:17 nov
Babydreamer: det ÄR påfrestande att försöka bli gravid när det inte händer något, och vissa gånger är man känsligare än andra. Jag kan också bli tårögd när jag ser en barnvagn eller gravida (och jävligt avundsjuk). Hoppas att du kan få stöd hos kuratorn, så du orkar med kämpande för att få en liten kramar till dig
Grattis limpan till sonen :) ð??
Har testat neg nu ett par dagar och det känns inte som om det har tagit sig så nu lägger vi ner verkstaden för ett tag... Kommer hålla koll på er andra dock här inne och hoppas ni får bättre tur...
Mensen kom dessvärre här igår så nu kommer vi ta en paus i vår bebisverkstad... Min kropp blir konstigare av hormonerna och det har tagit oss ganska hårt att det tagit så lång tid... Men vi ger inte upp, vi ska bara återhämta oss något...