• HelenFr

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Babydreamer skrev 2011-01-02 16:15:58 följande:
    Fyller år 10 januari
    Oh det är ju snart... vad roligt... Dottern fyller den 20:e och jag den 22:e :), och i år blir det stort för dottern fyller 1 och jag 30 {#emotions_dlg.flower}
  • HelenFr

Vad det gäller alkohol så är det ingen fara att dricka fram til ungefär v6, eftersom embryot är självförsörjande tills dess... Så det är ingen fara...

• HelenFr
    HjärtatAlicia skrev 2011-01-03 12:20:35 följande:
    nån som vet hur tidigt man kan se en graviditet med rul?
    Med ett VUL kan de se det i vecka 5 i alla fall... Jag har fått ett X tidigare och får gå och kolla så att ägget fäster rätt och det gör de i v 5 som tidigast...
  • HelenFr

Grattis till alla er som plussat., det bådar gott för tråden :) 6 dagar kvar nu, och ska testa en gång imorgon och hoppas på ett tidigt resultat... :)

• HelenFr
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-08 14:46:39 följande:
    Tack snälla gulliga du!

Ja jag har ju inte någon egen gynekolog som jag går till. Tänkte dock som så att jag har ett stackars litet test kvar som jag ska ta på måndag. Om jag sedan inte får något plus eller om mensen har kommit till nästa fredag då det är 14 dagar sedan den skulle komma så ska jag ringa min tidigare BM som var jättegullig. Gick på Mama Mia och de är super där så då ska jag tjata om att få komma dit så får de se efter om det är nåt som inte står rätt till.

Har hört talas om att mensen kan hoppa över en månad el så men det känns lite väl konstigt att den skulle göra det första gången den månaden då vi beslutat oss för att försöka... Har aldrig haft några problem med förskjuten mens tidigare under 18 års tid så.
    Jag har haft ett X och jag fick plus på BIM-2 och hade jättehög HCG-nivå...

Testade neg idag, BIM-4, men hoppet lever fortfarande..
  • HelenFr

Tog ett test nu på morgonen, BIM -1 och jag ser ett svagt svagt streck... så det blir till att gå till apoteket och köpa CB digital för att se så det inte är ett spökstreck... *håller tummarna*

• HelenFr
    Adora1 skrev 2011-01-11 07:49:59 följande:
    Babydreamer: Håller med, om du fortsätter ha ont i njurtrakten får du kolla upp det! Åh, nej, jävla Tanten!! Beklagar!
    HelenFr skrev 2011-01-11 07:38:28 följande:
    Tog ett test nu på morgonen, BIM -1 och jag ser ett svagt svagt streck... så det blir till att gå till apoteket och köpa CB digital för att se så det inte är ett spökstreck... *håller tummarna*
    SkrattandeLåter ju mycket bra!! Uppdatera när du tagit CB (morgonurin kanske är säkrast?)

Kommer inte kunna hålla mig till imorgon... :) Tycker det är för lång tid tills apoteket öppnar, 09,30
  • HelenFr

Strecket är lite tydligare nu och jag tror att jag ska försöka hålla mig till imorgon och köpa ett digitalt då... :) Här är bild, men vet inte om det syns så här, det är ju svagt......
  • HelenFr

Har ett digitalt CB som ligger och väntar på mig tills imorgon, shit vad det kliar i fingrarna för att göra det nu...Tungan ute Fast jag vet ju att det är bättre med morgonurin, speciellt som strecket idag var så svagt...

• HelenFr

Det digitala visade fett inte gravid :( så antingen så är det fel på det ena eller andra... jag gissar väl på att plusset vad det felaktiga men så länge mensen inte kommer så lever hoppet... Blev bara jävligt besviken... :(

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!