• HelenFr

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Verkar som om jag har äl idag, det känns som det (har inga tester kvar) och inget mys idag, hoppas lördagens dos räcker... :/

• HelenFr

Ja vi är barnfria idag så ska försöka få till det idag... :) det är bara så märkligt för jag trodde verkligen att jag hade äl natten till lördag eftersom testerna då hade gått ner sedan fredagen... Nåja det är bara att hoppas på det bästa...

• HelenFr

Ja man kan ju hoppas :) annars ska jag tillbaka till gyn för att se hur vi ska gå vidare, och det låter mycket trevligare med ett plus

• HelenFr
    Limpan 83 skrev 2011-10-05 14:31:04 följande:
    Här gick slemproppen imorse. Säger mig inte så mycket. Det verkar ju som att det kan ta tid innan förlossningen drar igång ändå :((( Någon som har erfarenhet av slemproppar? Haha.

Adora1: Vart är du??? På BB hoppas jag :)

Från det att min slempropp gick till dottern var ute tog det kanske 8 timmar :) Men då var jag igångsatt... Ett par dagar innan så trodde jag att slemproppen hade gått, men när den väl kom så insåg jag att den missar man INTE...

Oh vad jag avundas er som snart ska få snusa bebis :)  
  • HelenFr

Jag lovar att när det väl sätter igång, så märker ni det :) det var jättestor skillnad på förvärkarna och de riktiga...

• HelenFr
    Daniela01 skrev 2011-10-06 06:44:34 följande:

Hur har det gått skyrocket? vad sa förlossningen? Ni kanske är inne nu (och allt är bra och igång Glad)

HelenFr, jag har läst att det ska vara stor skillnad o folk har sagt det till mig.. men det är så svårt att ta till sig det, då man inte vet hur stor skillnaden är? Hur känndes det för dig? Hur kom de riktiga igångsättande värkarna? Hade du dem i flera dagar, eller bara ngr timmar innan? (Massa frågor från en ovetande nervös kvinna Glad)

Jag kommer ihåg känslan av att inte veta när det sätter igång, men det är STOR skillnad och de riktiga värkarna gör såååååååååå mycket mer ont än vad förvärkarna gör...
    Jag hade förvärkar i ett par veckor innan men de riktiga kom inte förrän jag blev igångsatt...  
  • HelenFr

Stort grattis Skyrocket till lilla bebisen :) och grattis Agnes till plusset

Själv är jag på BIM och inget plus :( 

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!