Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Verkar som om jag har äl idag, det känns som det (har inga tester kvar) och inget mys idag, hoppas lördagens dos räcker... :/
Verkar som om jag har äl idag, det känns som det (har inga tester kvar) och inget mys idag, hoppas lördagens dos räcker... :/
Ja vi är barnfria idag så ska försöka få till det idag... :) det är bara så märkligt för jag trodde verkligen att jag hade äl natten till lördag eftersom testerna då hade gått ner sedan fredagen... Nåja det är bara att hoppas på det bästa...
Ja man kan ju hoppas :) annars ska jag tillbaka till gyn för att se hur vi ska gå vidare, och det låter mycket trevligare med ett plus
Jag lovar att när det väl sätter igång, så märker ni det :) det var jättestor skillnad på förvärkarna och de riktiga...
Hur har det gått skyrocket? vad sa förlossningen? Ni kanske är inne nu (och allt är bra och igång )
HelenFr, jag har läst att det ska vara stor skillnad o folk har sagt det till mig.. men det är så svårt att ta till sig det, då man inte vet hur stor skillnaden är? Hur känndes det för dig? Hur kom de riktiga igångsättande värkarna? Hade du dem i flera dagar, eller bara ngr timmar innan? (Massa frågor från en ovetande nervös kvinna )
Klart plus DazHamster :) grattis!!!
Grattis Adora, till Lillasyster. :)
Maajsi: Beklagar verkligen, finns inga ord som kan räcka till...
Stort grattis Skyrocket till lilla bebisen :) och grattis Agnes till plusset
Själv är jag på BIM och inget plus :(