• HelenFr

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Daniela01 skrev 2011-11-23 14:20:07 följande:
    glömde fråga:

HelenFr: Hur mår du?

MiAmore skrev 2011-11-23 15:39:17 följande:
    HelenFr: Vad tråkigt att mensen kom även denna månad Hur länge är det ni försökt nu?

Det känns rätt tröttsamt och tungt, men det finns ju de som försökt längre än vi, vi har ju försökt i drygt 1,5 år, och vi har i alla fall vår dotter... Vi kommer ju att försöka igen senare, men vi behöver en paus...
  • HelenFr

Stort grattis till dig Babydreamer, vilken underbar julklapp som ni så väl förtjänat :)

• HelenFr

Vi har inte försökt så att säga med ältester och allt sånt utan försökt ta det lugnt och inte räkna dagar, så jag vet ärligt inte när jag har BIM och hur det går men det känns inte som om det blev något nu heller... men vi får väl se, så längen mensen är borta så finns ju hoppet...

Och ett stort grattis till er som har plussat!!!! :)  

• HelenFr

Jävla skit alltså, vi har ju lagt ner äl-tester och hysterin kring att få ett syskon, men vi har ju inte slutat ha sex för det och blev bara så förbannat besviken när mensen dök upp på julafton... % -'€

• HelenFr

Daniela: ja hoppet är ju det sista som överger en och har ju en dotter som är född i Januari... Men jag känner ändå att jag påverkas trots att jag inte räknar dagar etc vill bara kunna koppla bort det helt och slappna av... Men som sagt hoppet lever, och det är alltid kul att läsa att flera får sina plus. God fortsättning på er alla!

• HelenFr

Ja jag hoppas det släpper snart... Jag har just nu legat inne på infektionsavd i tre dagar och hoppas just nu på att bli utsläppt innan nyår... De hittar inget fel nämligen trots 41,7 i feber när jag kom in...

• HelenFr

De säger inte mycket... Ingen lunginflammation, och ingen influensa men de hittar inget fel mer än min feber och värk i hela kroppen... De har gjort en massa odlingar så vi får väl se om de kommer fram till något...

• HelenFr

Känner mig som en väl använd disktrasa men hoppas på att komma hem till nyår i alla fall...

• HelenFr

Jag hade ont i halsen på dagen och hade haft lite småfeber bara men jag går alltid fjärde dagen jag har feber, och när den sedan inte sänktes utan bara stegrades så ringde 1177 tillbaka och sa till mig att åka in... Kom hem igår, är inte frisk och helt utmattad men det är skönt att vara hemma... Gott nytt år på er alla och hoppas på lite plus och bebisar här snart :) (Min kropp lär ju behöva återhämta mig så det lär väl ta ännu längre nu är annars...)

• HelenFr
    DazHamster skrev 2012-01-09 22:22:29 följande:
    Jag har själv varit väldigt orolig för jag har inte känt bebisen nu i helgen så jag köpte en doppler som man kan lyssna på hjärtljuden hemma åh vi fick höra vårt lilla gryn idag =) så skönt så nu kan ja slappna av för ett tag nu igen.

Ingen som vill uttala sig om det är farligt/riskabelt att sova på mage?
    Jag kunde inte ligga på mage... Tyckte bara det var obekvämt redan i v 8 typ så jag låg på sidan eller halvsatt upp resten av min grav, för på rygg kunde jag inte ligga utan att få problem med andningen...
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!