Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Mannen hjälper mig med allt när han är hemma, i övrigt försöker jag undvika saker som gör att jag får ont så gott det går...
Måste ju höra med er med småttingar hemma nu, hur det går för er :)
Oj vad det händer saker, grattis till dig Agnes och dina flickor, klart det ska gå bra. Min svägerska födde för ett tag sedan en liten pojke på 700 g och han har gått upp ett halvt kilo nu trots ilte komplikationer så mår han bra. Håller tummarna för er
Och ett grattis till dig Maajsi, nu måste det ju vara din tur att få en inneboende som stannar hela vägen. Skönt att du fått tid till VUL, och se till så att du får komma på regelbundna kontroller så att de kan hålla ordentlig koll.
Det känns så längesedan vår lilla var 5 månader fast det är ju "bara" dygt 1,5 år sedan, hon fyllde 2 i januari :)
Glad påsk på er!
Swn: jag förstår dig till fullo... Vi har tagit paus och alla frågor om syskon gör en galen... Det känns som om alla efter en viss tid bara börjar fråga, allt från dagispersonal till avlägsna släktingar.... Och varje gång blir man lika ledsen och ännu mer med hormoner och sedan när det aldrig går... Är inte jätteaktiv här heller... Håller tummarna för er vad ni än gör stora kramar
Vi har återupptagit verkstaden och väntar just nu bara... Har väl egentligen inte så stora förhoppningar nu heller men man kan ju önska...
Adora: Vad tråkigt att du inte får slut på det... Vet hur det är, har själv ME/CFS och lever med kronisk smärta och det är ju inte roligt... Hoppas att reumatologen hittar och kan åtgära felet snabbt...
BIM är på tisdag eller onsdag, testade igår, (ja jag vet alldeles för tidigt), och det var helt negativt, så man får väl se senare...
Maajsi: Vad skönt att få ha sett lilla pyret i alla fall... Jag tyckte att varje UL var en milstolpe för då fick man veta att allt var ok...
Daz: jag har inte hört att det ska påverka bebisen... Det är ju supervanligt att de gör det och borde skapat mer rubriker om det varit farligt... Vad roligt att få reda på vad det är :) så grattis till er lilla flicka