• HelenFr

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Maajsi: skönt att du har fått rätt och att de har bra koll och otroligt skönt att liten fortfarande vill stanna... Håller alla tummar här...

• HelenFr

Nu har vi varit på RUL och allt såg jättebra ut och jag hade rätt i att det är en lillebror som ligger i magen... :)
  • HelenFr

Instämmer med babydreamer här, vi hade också vatten i termos och blandade snabbt och lätt... :)

• HelenFr

Maajsi: vad skönt, ska hålla tummarna för dig att du får en bra upplevelse av din igångsättning... Åh så spännande!!!

Har själv bara max 12 veckor kvar tills jag blir igångsatt...

• HelenFr

Ja innan nyår ska det inte ut någon bebis... :) fogarna går inget vidare och inte lederna heller... Ont som attans... Nej det är inte långt kvar tack o lov, är riktigt trött på att vara gravid nu...

• HelenFr

Ja provat allt det där utom tens än... Provade förra grav med tens men jag har i ärlighetens namn inte kraft och ork att göra något... Sover inget nästan, så den lilla kraft jag har lägger jag på annat...

• HelenFr

Ja det är precis på håret med överlevandet... Och ja det ska vara en pojke :) ska se på mitt TUL den 27 dec om det fortfarande stämmer

Daz: Vilken sötnos!!!

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!