Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Maajsi: skönt att du har fått rätt och att de har bra koll och otroligt skönt att liten fortfarande vill stanna... Håller alla tummar här...
Maajsi: skönt att du har fått rätt och att de har bra koll och otroligt skönt att liten fortfarande vill stanna... Håller alla tummar här...
Vilka härliga nyheter Maajsi!!!
Instämmer med babydreamer här, vi hade också vatten i termos och blandade snabbt och lätt... :)
Maajsi: vad skönt, ska hålla tummarna för dig att du får en bra upplevelse av din igångsättning... Åh så spännande!!!
Har själv bara max 12 veckor kvar tills jag blir igångsatt...
Åh vad underbart, stort grattis Maajsi :)
Inte än, v30 nu och väntar och väntar...
Ja innan nyår ska det inte ut någon bebis... :) fogarna går inget vidare och inte lederna heller... Ont som attans... Nej det är inte långt kvar tack o lov, är riktigt trött på att vara gravid nu...
Ja provat allt det där utom tens än... Provade förra grav med tens men jag har i ärlighetens namn inte kraft och ork att göra något... Sover inget nästan, så den lilla kraft jag har lägger jag på annat...
Ja det är precis på håret med överlevandet... Och ja det ska vara en pojke :) ska se på mitt TUL den 27 dec om det fortfarande stämmer
Daz: Vilken sötnos!!!