smurf11 skrev 2017-07-18 23:30:29 följande:
Vi fick valet att avbryta eftersom det bara var ett ägg, så nu ångrar man att man inte avbröt eftersom det inte delade sig. Första gången blev det fyra äggblåsor iaf.
Om nu inte Letrozol fungerar, så vill jag pröva Menopur.
När jag nu får mens så startar jag med Letrozol dubbeldos. Hoppas att jag får ett Vul här hemma. Så får vi ta ställning till om vi provar hemma eller åker till Danmark. Annars åker vi kanske till Danmark i september istället.
Det är jättejobbigt att vänta, man kan inte fokusera på annat den tid man har över. Sedan att man blir äldre för varje cykel, det tycker jag känns värst!
Hoppas att cykeln startar nu när det är tänkt, så att allt fungerar efter IVF försöket.
Vilka dagar ska du ta letrozol? Jag tar dag 3-7 och vid samma tid varje dag.
Jag väntar på mensen! Förra månaden kom det rosa på dag 26 och mensen på dag 27. Idag är dag 27 och inte ens rosa har kommit. Jag känner absolut INGENTING någonstans så jag tippar på att mensen blir sen. Hade väl förmodligen ingen äggblåsa denna gången så nu väntar jag på att slemhinnan ska lossna då. Hatar att inte veta NÄR den kommer.
Vi ska iväg och bada, så jag bad min man att köpa ett test. Jag får i värsta fall bara vada i babypoolen med lillenman. Jag är inte förtjust i tamponger! Roliga är att när jag testat så kommer säkert mensen sen.
Det brukar hända typ 9 av 10 ggr! Har endast fått plus 4 ggr i mitt liv och 1 barn av dem en ängla dotter och två mf. Ett såg vi hjärtat slå på dagen innan det kom ut och en ofostrig graviditet.