Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Tack för svaret! Lycka till du med :)
Tack för svaret! Lycka till du med :)
Tack! Jag tror de sätter in bara ett men det kanske beror på hur embryon ser ut.. om några timmar får jag veta!
Nu är jag ruvare igen av ett fint 3 dagars embryo. Tyvärr hade det andra ägget avstannat så det blir inget till frysen men det hadr jag inte förväntat mig heller. Nu hoppas bara att det här lilla klarar sig! Tack för stödet tjejer <3
Gissa om jag är glad idag? Fick utslag på äl-stickorna en blinkande glad gubbe åh lycka! Det finns fortfarande liv i dessa äggstockar!
Sen så blir jag så ledsen och besviken på ett sätt då jag precis fått ett jobb som är ett mammavikariat. Blir jag gravid nu så höjer jag inte min mammapenning och vi har det tufft som det är Men samtidigt så vet vi att det inte finns någon tid att vänta alls Suck! Tack och lov så är min underbara man med på noterna ändå. Det är bara att kämpa!
Gissa om jag är glad idag? Fick utslag på äl-stickorna en blinkande glad gubbe åh lycka! Det finns fortfarande liv i dessa äggstockar!
Sen så blir jag så ledsen och besviken på ett sätt då jag precis fått ett jobb som är ett mammavikariat. Blir jag gravid nu så höjer jag inte min mammapenning och vi har det tufft som det är Men samtidigt så vet vi att det inte finns någon tid att vänta alls Suck! Tack och lov så är min underbara man med på noterna ändå. Det är bara att kämpa!
Oj då det blev dubbelt! Hahahaha!
Fem fina ägg! Återföring på måndag.
FIck väldigt ont av plocket och min begynnande förkylning blommade upp riktigt igår. Så denna helgen tycker jag otroligt synd om mig själv! :/
Hur mår du?
UPPDATERING- Det gick åt skogen. Ingen av äggen blev till blastocyster. Detta var sista chansen- läkarna dömde ut oss förra gången men vi var envisa och försökte ändå. Livet är så sjukt orättvist och jag är förbannad på hela världen just nu.
Tack! Det blir ET på tisdag:)
Tack så mycket:)
Kram!