Nube skrev 2017-09-29 09:02:57 följande:
Tack så mycket!! Ja, många verkar ha haft flytningar men man blir livrädd ändå. Jag testar på nytt på tisdag när jag har min officiella TD, hoppas att allt går bra tills dess. Vilken tur att det gick bra för dig trots flytningar. Kram
Ja visst blir man! Det enda råd jag kan ge dig är att fortsätta med progesteron och sen ta stark dos c-vitamin 1000mg ett tag. Det rådet fick jag när jag körde äd så det borde ju gälla ivf oxå.
Själv är jag inne i en deppig period. Det är mycket som händer här. Jag har insett att jag faktiskt är i klimakteriet och att det inte kommer att bli något mer barn naturlig väg. Det är väl ok på så sätt, men just att inte ens vara 40 år och vara over the hill redan. Sen så börjar jag jobba nästa vecka vilket är positivt, men då måste jag lämna min lille kille som jag spenderat 24 timmar om dygnet med det senaste året. Känns helt fruktansvärt att inte ha kontrollen över honom mer. Har beställt grejer för närmare 5000kr som jag nu kommer att fortsätta med i 1 år tills det är dags för äd i Riga. Hoppas då att jag ska vara piggare i kroppen och må bra så att jag kan bli gravid igen
Men att behöva vänta 1 år känns tungt! Men men! Nu är det nya jobbet som får gälla först. Depp depp depp! Jag vill vara gravid!