Zwillinge86 skrev 2017-08-28 21:26:31 följande:
tack Frazze, håller tummarna för er. ÄD är verkligen en fantastisk möjlighet, men medan man fortfarande blir gravid spontant kan steget kännas stort. Jag har ju själv inte gett upp hoppet om det tåget än, även om jag säkert skulle må bättre av att slippa hetsen kring ÄL. Vad gäller sonen så fyllde han två härom veckan och skolas nu in på förskolan. Han är färdigbehandlad sedan april och har uppföljning nästa vecka. Vi håller tummarna även om återfallsrisken är stor. Lycka till!
Usch den där cancern alltså! Jag hoppas och ber att den aldrig kommer tillbaka och att din son får leva ett friskt liv från och med nu. Vår lille kille fyllde ett igår den 27e så här hade vi storkalas. Jösses vad grejer han fick
Vi måste skaffa större lägenhet nu! Ja vi blev ju spontangravida med honom efter att vi gjort äd i Riga. Nu så försöker vi och jag tänker som sagt försöka tills jag fyller 40 i jan sen övergår vi nog till våra 11 blastocyster i Riga som väntar på oss. Visst vill jag ha en till genetiskt egen, men längtan efter en liten till stoppas inte av en sån bagatell som ett litet ägg. Här ska bli bebis bara!
Tråkigt att läsa om dig och din kille att ni gick isär, men skönt att ni kunde ordna upp det igen. Jag och min man är väl typ mer el mindre ihopväxta vid höften nu. Har vi klarat av allt vi gått igenom med att förlora ett barn och massa annat, så ska vi nog överleva resten av livet tillsammans oxå. Jag hoppas att ni lyckas antingen med spontangraviditet el med ny äd. Följ Cathys råd och skaffa testosteronkräm. Jag vill lägga vantarna på det! Men vart kan man få tag i det tro? I alla fll så önskar jag dig lycka till med ny bebis och att din son får vara frisk.
På tal om barnmedicin så gav vi alla uppblåsta ballonger från kalaset till barnavdelningen på sjukhuset här. Hoppas att det glädjer några barn. Drt var ju ändå 60 ballonger