Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Måste ju bara berätta att min son sa mamma för första gången idag! Jag har gråtit floder av lycka!
Måste ju bara berätta att min son sa mamma för första gången idag! Jag har gråtit floder av lycka!
Wow, va roligt Förstår att det värmer gott i mammahjärtat! <3 NJUT! Filma och skriv om sådana stora händelser, man glömmer så fort. Kul att ta fram och titta på om några år.
Ja, det blev starkare Gravid. I och med det kom oron, hade ett MA i aug. Vul inbokat om 2,5 vecka. HOPPAS <3
Stort grattis! Men jag förstår din oro till 100%. Jag fick också ofostrig graviditet konstaterat för tre veckor sedan och har igår och idag blött ut mitt lilla och enda ägg. Hade fruktansvärda smärtor, önskar verkligen att igen behöver gå igenom det. Och att det var första och sista gången för mig. Om jag lyckas bli gravid igen kommer jag vara skiträdd som du. Men du har ändå lyckats bli gravid nu, försök njuta av det! Kram
Alltså jag är en sån människa som inte gärna lånar ut grejer till folk som inte är familj. Speciellt inte en sån sak som en bärsele för 1500kr. Men nu har min man gått och lånat ut den till några som ska åka ner till Indien och hämta dina barn som de fått med en surrogatmamma. Om man vet om att det ska bli tvillingar hela graviditeten igenom. Köper man inte sånt då? Jag skulle köpa nya el begagnade så att jag hade till båda INTE låna. Jag vill inte ha tillbaka den sen! Då kan de köpa den lika gärna. Den skulle vara till mina barn Förlåt om jag låter ego!
Japp, det låter oerhört ego. Tycker man ska låna och låna ut så mycket det bara går, speciellt när det är grejer som bara kan användas ett par år. Spara lite på jordens resurser och pengar för den delen.
Uppdatering, säg den lycka som varar!? Fick en mini liten blödning i söndags.. Bruna små flytningar under gårdagen, ganska lugnt idag på dagen men på eftermiddagen en till brun flytning.
Ställer in mig på att det är kört och hoppas att kroppen denna gång kan göra sig av med detta själv, så jag slipper inläggning och skrapning...
Hoppas på bättre lycka nästa gång!
Det behöver inte vara kört! Det är ju vanligt med blödningar i tidig graviditet. Har du smärtor också? Hade du nån tid bokat till vul? Håller tummarna att du får behålla graviditeten!
Hur gör ni andra för att hålla humöret uppe och vara positiva? Jag känner mig ganska negativ just nu och har svårt att vara hoppfull inför nästa försök. Har nu dock varit på efterkontrollen och allt såg bra ut, bara lite kvar som måste blödas ut. I augusti börjar jag nedregleringen igen, om nästa mens kommer som det ska. Ni som gått igen missfall, när har er mens kommit tillbaks?
Hej tjejer!
Vi fick barn ca 1år sedan, men våran lille son dog av ett allvarligt hjärtfel. Vi ville försöka igen, så fort det gick. Fick komma till speciallistgyn som tog prover och gjorde vul. Hon sa att alla prover var normala, men att jag hade sämre äggreserv. Börja förstå nu att det kanske aldrig blir ett levande biologisk barn.
Det tog 1års aktivt försök att bli gravid med sonen, och då vet jag inte om vi hade otroligt tur lr om äggreserven bara är nedsatt lite. Gynekologen har inte gett några siffror.
Jag är 34år. Vi börjar med ivf till hösten, då gyn tyckte att det va lika bra. För jag har bara en äggledare också.
Känns fruktansvärt. Sorgen för förlusten och sorgen att jag kanske är infertil är för stor att ta
Hej tjejer! Hade behövt höra lite om era graviditeter för att förhoppningsvis lugna mina nerver. Jag plussade väääldigt svagt i tisdags. Igår var det tydligt och idag tycker jag det är svagare. Fick även lite blod på lutinuspinnen igår kväll och även nu på morgonen. Inte mycket, men lite. Det som "kommer ut" av tabletten är inte heller längre klarvitt utan mer gulaktigt. Är ett missfall på g eller är detta normalt?! Hur har det varit för er? Om det är så att man får missfall men fortsätter ta lutinus, kan blödningen börja ändå? Försvinner plusset trots lutinus? Många frågor här men nojar ihjäl. Vi har lyckats själva så vore helt fantastiskt att få behålla graviditeten.