Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Tack snälla ni!
På måndag är det återföring om allt fortsätter gå bra- håll alla tummar och tår
Tack snälla ni!
På måndag är det återföring om allt fortsätter gå bra- håll alla tummar och tår
Beklagar sorgen Frazze, håller alla mina tummar o tår att ni lyckas snart igen<3.
Hur mår du? O hur mår lille gossen:)???
Kram
Frazze-det med din sons deformerade huvud är tyvärr inte så ovanligt fick god hjälp av barnkliniken speciellt program utformat beroende på graden och köpte en speciell kudde och en annan variant som liten bebis det brukar inte bli så svåra komplikationer och barnets huvud växer dom sig i mer och mer framåt.Hur gammal var han då ni märkte det först?
Hej alla,
Det var ett tag sen jag skrev här.
Riktigt tråkigt Frazze att läsa om ditt missfall. Hoppas att ni lyckas igen!
För er som inte "känner" mig. Har inga barn och närmar mig 44 år. Kört ivf i 5 omgångar och fått till frysen vid 3 tillfällen. Fick även 2 st 6-dagars blastocyster nu när jag körde min sista ivf för någon månad sen så än funkar det. ET med en 3-dagars ledde dock inte till något och jag började förbereda mig för en FET med en blastocyst från 2 år sen.
Mina behandlingar har dragit ut på tiden då ivf verkar inte lyckas på mig men jag har under den här tiden lyckats bli gravid på egen hand vid 2 tillfällen. Hösten 2015 o hösten 2016. Det har dock slutat med missfall och det senaste nu var väldigt jobbigt, tappade en massa blod. Blev akut operation och blodtransfusion.
I alla fall, förstår mig inte på min kropp. Väntade på min mens som skulle ha kommit i måndags. Hade koll på min ägglossning men hade inga känningar så hade inga förhoppningar när jag tog ett test igår. Det visade +!
Har svårt att smälta detta, kan inte fatta det. Svårt att glädjas fullt ut då oron slår till direkt. Måtte det bli tredje gången gillt. Känner att jag inte orkar med ett till missfall.
Hallå! Jag tycker att det går bra. Har ff känningar av lutinusen men mår mycket bättre än förra veckan! Officiell testdag nästa onsdag men jag kommer att testa på lördag då jag ska på möhippa hela helgen och kommer behöva dränka mina sorger om det blir neg- ja jag är medveten om att det är barnsligt :S
Jag har en konstig känsla av att det luktar plus för dig som sjuttiosjuan skrev! :D
Ja der är så roligt och fantastiskt att du har din guldklimp.
Tänkte fråga dig, har lutinus hemma. Ska man ta dem tycker du eller vad har du fått för rekommendationer tidigare?
Funderar på att ta dem men vet ej hur länge. Har ett inbokat vul 30/5.
Kram!
5 blåsor på VUL, 4 i bra stl och 1 lite mindre som hon trodde kunna växa till sig. Känns ok för att vara mig, hoppas bara det finns ägg i dom. Vi sprutar 2 dagar extra denna gång och hoppas på fler mogna ägg denna gång. Äggplock på onsdag!
Jag beklagar verkligen Jessa01, men vad du än gör så ge inte upp. Vi har ett mirakel och tänker fortsätta kämpa för ett till. Vi får hoppas på det bästa!
Grattis Nube! Helt fantastiskt att det där enda lilla ägget verkligen ville. Ibland så har man bara turen på sin sida! Nu så hoppas vi på att det gottar in sig i magen och inte kommer ut förrän om 9 månader ge och ta några veckor Härligt!
Kämpa på alla! Det gör jag så gott det går! Trycker i mig alla piller under solen som sägs vara bra för äggkvalité etc! Det var då attans om det inte skulle fungera. Kram på er!
Tack Frazze! Jag är otroligt tacksam ödmjuk över att vi lyckades, hoppas bara att allt går bra i fortsättningen också. Om ca 3 veckor ska jag på första ultraljud och då förhoppningsvis kan lyssna på ett litet hjärta <3
Önskar dig också all lycka till!
Ja, känns underbart! Fast jag har läst att vid IVF gör man det första ultraljudet mellan v 6-8 och då är det möjligt att höra hjärtat då det börjar slå vid v 7 ungefär. Vid "vanlig" graviditet görs första ultraljudet senare. Jag har idag bokat tiden för ultraljud och hoppas höra hjärtat då om allt är bra. Väldigt spännande! Kram