Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hej tjejer! Tråkiga nyheter tyvärr! Fick missfall igår och allt är bekräftat. Nu väntar vi tills Januari med att köra igen. Lycka till nu allihopa! Kram
Hej tjejer! Tråkiga nyheter tyvärr! Fick missfall igår och allt är bekräftat. Nu väntar vi tills Januari med att köra igen. Lycka till nu allihopa! Kram
Så jättetråkigt attl läsa om att det inte gick vägen denna gång Frazze :( Beklagar och tycker det är så ledsamt att din graviditet inte fick fortskrida.
Men mitt i allt detta så är det ändå bra att du trots allt plussade! Det är alltid en bra början och nästa gång kanske förutsättningarna är ännu bättre.
Använde du några stödmediciner? Trombyl, fragmin, kortison tänkte jag på i första hand.
Klokt att låta kroppen vila nu ett tag och ta nya tag efter jul. Du kommer att lyckas Frazze, ge inte upp! Kram och ta hand om dig och din man.
Å Frazze....Detta var verkligen inte rättvist! Vet inte vad jag ska skriva...det finns ingen chans att du bara mista en och att det finns en till kvar?
Massor med styrke kramar till dig. Du kommer lyckas till slut, din väg blev bara extra hemsk...
Hej,
Det var ett tag sen jag var skrev här. Inte orkat sen mitt MF i våras. Det är både glädje och sorg i den här tråden.
Verkligen tråkigt att höra Frazze att det inte lyckades. Det är bara att återhämta sig och komma igen.
Gifte mig för en månad sen och laddade nu för nästa IVF. Väntande på min mens som skulle kommit i fredags. Testade idag och fick ett plus. Är jättetidigt och vågar knappt tro det men vi har lyckats bli gravida själva fastän mitt låga amh. Nu får vi bara hoppas.
Jag hade 0,2 första gången och 0,5 andra gången.
Men det är ju helt underbart att det kan hända! Och Grattis till giftemålet oxå!
Bara en liten förfrågan här! Någon som har en ovitrellespruta över som jag kan få köpa? Tänkte försöka på egen hand igen nästa cykel med letrozol och då hade en ovitrelle vart toppen!
Hej på er alla igen! Är det någon här som vet hur man kör den där typ Japanmetoden el vad den nu än heter? Jag tror att jag har en låda menopur kvar på Apoteket, men är inte säker! Men i så fall så skulle jag vilja prova att kombinera den med pergotime och se hur det går. Så snälla om någon vet, kan ni skriva till mig då?!
Lågt amh värde kan bero på d-vtimain brist. Orkar inte dra vilka vitaminer/ amino syror osv här men jag käkar ett helt register for att öka ägg produktionen.
Här dokumenterar jag vad som enligt medecinsk forskning, ökar äggproduktionen:
ivflifestyle.blogspot.co.uk
Hej Zazu! Jag har inboxat dig har du sett det?
Är i v 7+5 idag. I tisdags fick jag se ett tickande hjärta. Känns helt otroligt, måtte det gå bra den här gången!