Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Ja verkligen Weeme! Helt fantastiska nyheter Grattis grattis! Kram
Ja verkligen Weeme! Helt fantastiska nyheter Grattis grattis! Kram
Precis som förra gången så börjar det mola lite på dag 4! Mens kom exakt 14 dagar efter äp sist vilket är onsdag i nästa vecka. Får se om det blir annorlunda utgång denna gången då! Det hoppas jag verkligen på! Vi har för säkerhetsskull skickat iväg ett email till Riga och frågat hur länge vi behöver vänta efter detta försöket om det inte lyckas. Jag vill komma igång så snabbt som möjligt liksom. Alltid bra att ha en plan b up your sleeve
Weeme - så underbart!! Heja pyret!!
Frazze & Gosmos: jag var aktiv här för länge sedan innan vi gick vidare till ÄD. Fick en dotter via ÄD i Spanien för 2,5 år sedan o har precis dragit igång syskonförsök. Är inne o smygläser ibland o håller alla tummar för att ni håller på att ruva er till finfina plus just nu!
Frazze - av alla förkortningar på FL så är väl ändå PUPO den bästa? Pregnant until proven otherwise! Ge inte upp hoppet förrän du blir motbevisad av testet.
Vi gjorde ett FET m två embryon, minus, och nästa FET m två = vår dotter. Sedan ett nytt = plus, men MF, och så det sista embryot som blev minus. Nu kör vi på syskonförsök i Prag. ET planerad till slutet av juli. Spännande! Innan vi släppte taget om egna ägg så gjorde vi två IVF, men fick aldrig ut ägg vid ÄP, så våra odds har aldrig riktigt legat där.
Tycker du verkar resonera så klokt som börjar dra lite smått i ÄD-trådarna. Det är en process i sig, på alla sätt. Jag kan såklart bara varmt rekommendera det som ett sätt att äntligen nå fram. För oss blev det viktigare att faktiskt få ett barn än att det just skulle vara mitt genetiskt egna. När man kämpat så är det en sådan ynnest att få vara gravid. Och att få föda, amma och bära det där lilla pyret - som idag är egensinnig som få o är full av känslor o idéer. Jag är så tacksam över att få blivit mamma. Och det kommer ni också att bli! Håller alla tummar för att det är er tur nu!
Tack för gratulationer
Frazze, hur gick det blev det inga till frysen? Helt rätt att kolla ÄD du vet att du/ ni får tips och råd här om det blir så! Såå värt det att få bli förälder. (Jag vet ju att ni är det men ändå).
En blygsam fråga... Vad landar kostnaden per försök på med ÄD?
Hej alla! Spännande med äd -planer, det hade vi med tills jag svarade så bra den här gången.
Angående vart läkaren satte embryot berättade vår läkare att längst upp, längst in blev sämst enligt statistiken. Däremot sa han att mitten var att föredra så precis i öppningen lätt ju inte så kul heller. Men tror du inte de här sitt bästa ändå? Det kanske fanns anledningar till placeringen?
Här moler det nu! Kan ju vara mensvärk men det känns inte riktigt så... :) svullnade om magen igen också.
Börjar känna typisk pre mensvärk, inte växtvärk! Men jag har redan kommit över det! Ser fram emot ÄD i Juli/ Augusti nu
Heja er allihopa! Och Grattis baby tigger! Det är dags att det blir lite nya plus här i tråden. Gosmos! Det låter ju riktigt lovande att mensen lyser med sin frånvaro. Känner du något då? Några symptom alls? Jag har haft lite mol i magen idagen jag vet inte om det är ryggen el om det är livmodern? Det återstår att se! Jag tror som sagt att allt gått åt skogen. Det är bättre så att man i så fall får en glad överraskning istället för att tro och få en fet käftasmäll sen.
Jag är lagd åt det andra hållet. Om jag hoppas får jag ju vara glad fler dagar. Har märkt att jag inte blir mer ledsen även om Jag haft förhoppningar. Vi är alla olika.
Jag har ömma bröst och svid/mol i magen, oavbrutet. Båda kan dock vara pga lutinus så klart.
Även om jag hoppas så letar jag inte tecken så mycket.