Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Såg att du har preliminärt et 9/9, då har jag bf=))
Önskar dig all lycka Frazze<3
Såg att du har preliminärt et 9/9, då har jag bf=))
Önskar dig all lycka Frazze<3
Tack så mycket:) de blir en liten flicka=))
Vad kul att ha datum!
Alltså jag tycker du är så fantastiskt att ni får välja, vad kul också att det fanns långisar. Är själv lång och hade önskat en lång donator. Vilka underbara kvinnor som ger sina ägg, det är ju inte det lättaste direkt.
Vi har inte helt bestämt oss om vi ska göra kub än, har tagit blodprovet men behöver inte mäta nackdspalten om vi inte vill sen. Svår fråga det där.
Sådär! Min procrenspruta är tagen, nu väntar jag bara på mens. Ca 20-22 dagar kvar till ET. Jag fattar inte att om en månad kan jag möjligtvis vara gravid.Hur går det för er andra? Någon mer som fått ett knyte än?
Nej 27 dagar till preliminärt ET ju! Jaja vad gör några dagar när man äntligen kanske kan bli gravid.
För tre veckor sen kom min son genom planerat kejsarsnitt! Allt gick bra och han är så mysig. Mot slutet hade jag dock hepatos och graviditetsdiabetes. Dessutom låg han på tvären. Han plockades ut två veckor innan BF och var rätt stor. Känns fantastiskt att ha fått sitt andra barn trots att jag fick domen lågt AMH redan för fyra år sedan. Jag önskar att ni alla kan få de barn ni önskar er! Lycka till!
Millan
Stort GRATTIS Kattflickan till sonen!
Hoppas allt flyter på bra och att storasyster är glad över sin lillebror :).
Så glad för din skull!
Jag har en del mediciner kvar och är i valet och kvalet vad jag ska göra med dom....Tror inte jag kommer att få användning för dom något mera. Har lite prasteron samt en hel del progestrone / crinone kvar. Detta är nog sista graviditeten så de ligger egentligen bara och tar plats.... men kan heller inte låta bli att leka med tanken att "tänk om" vi vill försöka en 3:dje gång :) (fast det tror jag inte blir av, men att tänka tanken är lite spännande :) Nä, nog bättre att rensa ur förrådet.
Hoppas att alla ni andra som kämpar på för fullt får era plus till slut, trägen vinner och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får lite medvind i seglen. Det går att bli gravid trots lågt AMH, även om läkarna är väldigt snabba att rekommendera ÄD eller adoption. Jag är jätteglad att jag efter beskedet och den hårda domen dök ner i mörkret ett tag för att sedan hämta kraft och besluta mig för att inte lyssna på läkaren utan ge min kropp en chans att åtminstone ha försökt allt vad jag kunnat innan vi gått vidare. Ett barn + bebis i magen som snart kommer att se dagens ljus gör att jag känner att jag gjorde rätt, att det inte är omöjligt att lyckas! Dessutom som äldre.
Heja er alla!
Tack Frazze, Hannah och Germany!
Karro: Så spännande, nu är det inte långt kvar.
Germany: Hur långt har du kvar?
Nu ska jag tvätta några bebisspyor ur håret, hade glömt bort vissa delar av hur det kan vara under bebistiden ????
Snart är det dags Frazze, håller alla mina tummar o tår<3
Den 7/9 kl 12:06 föddes våran efterlängtade och älskade lilla Ella, hon vägde 3475g och 50cm lång.