Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hej! Någon som råkar ha lutinus jag kan få köpa möjligtvis? Gyn gav mig inga konstigt nog!
Hej! Någon som råkar ha lutinus jag kan få köpa möjligtvis? Gyn gav mig inga konstigt nog!
Grattis Frazze! Så underbart! Jag har tyvärr inga lutinus. Men det kanske går bra ändå? Med min två första hade jag crinone (pergobarn) men i denna graviditet har jag inte haft något och är nu i v 28!
Då kommer du få psuedotvillingar? (18 mnd eller mindre mellan barnen) det har jag och de har mycket glädje av varandra även om de också bråkar. Tyvärr står det mycket negativt om psuedotvillingar på nätet, men jag tror snarare de kan få ett närmare band. Mycket har nog med hur föräldrarna är.
Känner du några symtom än? Då blir det kanske en julklapp för er?
Men vad är det jag läser??:))))) stort grattis gumman <3 helt underbart ju. Håller alla mina tummar o tår här. Hur mår din gosse? Hur gammal är han nu? Kram
Åh grattis, så roligt :) att läsa hur ni lyckats på egen hand ger mig hopp att det kan gå för oss också. Vi kommer inte få göra ivf så håller alla tummar och tår att det kan gå på naturlig väg för oss också. Hoppas att graviditeten flyter på bra för er hela vägen :)
Grattis Frazze till plusset! Vilken glädje för er och dessutom ännu ett bevis att lågt AMH inte säger allt, vilket ger hopp till andra kvarvarande kämpar i tråden :)
Framgångshistorier är ju bara så underbara att ta del av!
Tack för svaret! Ja, vilket fint resultat ni fick. Var verkligen värd att prova och vilken tur att läkarna där är öppna för försök. Enligt min läkare är kort protokoll inte alls aktuell för mig men jag ska fråga honom om vi inte lyckas nu. Sedan byter vi nog också till privat klinik.
Då ska jag tänka på dig den 6e april :) Hoppas det går bra för dig! Skulle ge mig också hopp!
Tack så mycket Frazze och tack för informationen! Det gäller nog att orka försöka några gånget och prova olika kombinationer av hormoner. Lycka till med din graviditet nu!
Hur går det för alla andra?
Tack så mycket! Jag är i samma situation som du tidigare med endast ett ägg men det är bättre än inga.. håller tummarna för dig med! :)
Vad hemskt! Ledsen för er skull. Hur ska ni gå vidare nu? Starta behandling på en gång eller?
Hej! Helt ny här och följer tråden.
Fick mitt AMH igår och det var väldigt lågt. Ska i alla fall testa en provstimulering nu annars måste det bli äggdonation.
Någon som blivit gravid trots lågt AMH?