Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Alltså är det någon av er som vart hos Sverker Hubbinette på Hormonelle i Stockholm? Tror han även tar emot i Örebro där han nu tydligen bor.
Jag var helt utdömd av läkare mina äggstockar var pensionerade äd var enda lösningen. Jag skrev om alla mina problem i ett långt email till honom. Han ringde upp mig och vi bokade en tid. 1 timma kostar 2800kr, men det var det väl värt. Han berättade vad som var fel på mig itan att ta några prover el något sånt. Sen skrev han ut östrogenplåster och en radda med vitaminer och progesteronkräm etc. Tog mig 2 veckor så var jag gravid den naturliga vägen med hjälp av letrozol och då!
Ni kan ju åt minstonde skriva till honom och berätta om era problem och fråga om det finns något han kan göra!
Jag käkar multum med tabletter nu för att försöka få bättre kvalité på mina ägg om där finns några kvar. Bidrottninggele för slemhinnan och E-vitamin. CoQ10 för äggen, borago, Angus Cactus (som jag inte kan komma på vad det heter el kallas) Inositol och starka D-vitaminer, folsyra och Omega 3 med DHA,EPA och DPA i. Kör på bara! Vad har ni att förlora mer än möjligtvis lite pengar? Lycka till nu!
Och Jessa01 GE DIG ALDRIG! Det är din kropp och de ska då fasiken inte säga nej! Det är deras skyldighet att hjälpa. Men om jag vore du så skulle jag boosta med grejer över sommaren och vänta tills efter. Be om letrozol så länge!