Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Men åh så underbar uppdatering!
Satsa på twins du vet ju var jag finns!
Heja dig!
Men åh så underbar uppdatering!
Satsa på twins du vet ju var jag finns!
Heja dig!
Cd 13. Kanske är ÄL på gång iallafall :) Borde kanske bokat en tidigare tid för vul!?
Någon här som har lite lutinus att sälja till mig? Behöver omgående!
Såg att det var någon i ÄD 2016 tråden som hade!
Crinone då? Samma sak? Fanns någon emm28 i Ivf/ÄD 2017 tråden som hade?
Crinone då? Samma sak? Fanns någon emm28 i Ivf/ÄD 2017 tråden som hade?
Segt!
Dom växer jättesakta.. men föhoppningsvis på fredag efter 14 dagars sprutor, aldrig gått så här sakta tidigare! I värsta fall så blir det inget ÄP utan vi kör insemination istället eftersom det ser ut som om det bara finns 2 stora blåsor. 4:e VUL på onsdag så får vi se!
Spännande, det låter som att det kan vara så :) Då börjar nedräkning till BIM för dig! Håller tummarna!!
Vi har sexat på varannan dag :) Ringde i panik imorse till mottagningen, vill dit nu och se vad som händer. Vaknade imorse med världens ÄL värk, mest från höger sida. På fredag kommer det nog vara försent. Fick en tid imorgon! Hoppas, hoppas de kan se något positivt, kanske någon äggstock och ett potentiellt ägg!
Hade Progesterall förra månaden, har inget kvar nu. Kanske skulle ta och beställa det iallafall? Fått för mig att det inte hjälper mig. Men skadar ju inte att smörja på.
Idag såg min läkare en början på en gulkropp, jag har alltså ägglossat, förmodligen igår :)
Nu håller vi tummarna!! Förstår precis vad du menar, man vill tro att det kan gå men samtidigt inte hänga upp sig för mycket på det. Det vore en sann glädje om det skulle gå vägen :)
Måste fråga, vad är lutinus? Beställt hem Progesterall igår, hoppas den skickas fort!! Dags att fylla på lagret med andra vitaminer och tillskott också!
Igår fick jag mitt tredje barn. För 5 år sen fick jag besked om väldigt lågt amh (då 28 år) och läkarna sa att jag inte kunde bli gravid naturligt. Ingen ägglossning hade jag heller. Efter ett par kurer pergotime blev jag gravid men fick missfall. Sen fick jag en pojke dec 13, med hjälp av pergotime, sen en flicka juni 15, också pergotime. Denna gången blev jag gravid utan pergotime och inte alls planlagt...en flicka till blev det.
Jag tog amh prov flera gånger och alla gånger visade det jättelågt.
Jag tog om det igen för ca 9 månader sen för att bestämma om jag skulle ha preventivmedel eller inte (läkarna menade på att det behövs ju inte när amh är så lågt). Hann bli gravid innan jag fick svaret, och när jag fick svaret så var det plötsligt högt och visade på mycket god fertilitet.....
Varför det plötsligt ändrade sig vet jag inte? Kanske visade det bara lågt för att jag inte hade ägglossning? Jag litar iaf inte helt på det där.
Angående detta med likhet, mina tre barn har jag fått med en afrikan, själv har jag ett typiskt skandinaviskt utseende, och mina barn är inte så väldigt lika mig:)
Jag tänkte också mycket på äggdonation under prövotiden, och jag är säker på att jag älskat de barnen lika mycket. Man får ju ändå bära de i magen i 9 månader, och det är nog väldigt mycket annat än gener som spelar in om de blir lika sina föräldrar, iaf till sättet. Utseendet kan de nog ta efter mycket med mimik tex så att man ser likheter.