Gluttan1981 skrev 2017-06-22 08:17:05 följande:
STOR KRAM TILL DIG!!!
Vet hur det känns för dig idag, lider med dig.. Men om ett par dagar startar resan för ett nytt försök. Vilken dag tar du Letrozol? Försök släppa detta nu och krama om din lille son, upplev midsommar med familjen.
Här är det oförändrat, molvärken kommer och går, ska det bli ett nytt typiskt symtom innan mens?! Testade igår kväll med billigt test, blir inte klokare av det! Vrider och vänder.. BIM på måndag.
Sist jag plussade, gjorde jag det svagt (som jag antog var negativt) dagen före BIM med CB plus.
Ha en mysig midsommar!
Jag tar letrozol dag 3-7 men då måste riktig mensblödning kommit igång. Det brukar vara såhär att jag småblöder några dagar innan riktiga mensen kommer igång.
Min lille son är en riktig grinighetsminister denna morgonen och bara gnällskriker hela tiden. Funderar på vad som kan vara fel
Men det gör ju inte dagen muntrare direkt
Vad hände på testet du gjorde då? Blev det svagt streck? Jag köpte ett cb sånt som man kan testa upp till 6 dagar innan mensen och eftersom att jag började blöda lite idag så är det npg inte 6 dagar dit. Jag tror att du är på SMÄLLEN!
Men lova att du skriver direkt du testat med nästa test.
Ha en underbar VIT Midsommar nu! Min blir rött intag och ja det blir röda utgifter oxå om man kan säga så
Enda positiva med att man inte är gravid är att man kan ta två STOOOORA koppar kaffe en sån här dag och två glas vin i helgen