• anmaelli

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

Hejsan!
    Jag tänkte att vi som ska göra eller har gjort ICSI på grund av manlig infertilitet kan samlas här?

Hur har det gått för er som redan har gjort det?

Hur länge har ni försökt? Hur gamla är ni? Har ni några andra sympom som gör det hela krångligare?

Hoppas vi blir ett gäng hoppfulla tjejer som kan hjälpas åt att stötta varandra.

Vi fick för 2 veckor sedan reda  på att sambons spermieprov inte såg alls bra ut, så vi hoppas nu på att få sätta igång med ICSI i januari åtminstone.

VÄLKOMNA!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-28 21:17
    Nu finns även en Listtråd för oss med manlig infertilitet som ska göra ICSI, den hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-7-131/m56982066.html

• Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
  • phillie12

Åh, jag kunde inte ta bort fetstilen från mig, så nästa person får gärna göra det! :) Trevlig helg allihopa! Kram! 

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
  • MariaMiia

Hej tjejer,

Kul med en lista, jag lägger till mig där =)

Det kan ju dröja lite längre innan vi får starta pga mina polyper som ska tas bort.. men jag hoppas att vi får ett datum för det snart.

Ha en trevlig helg,

P.S Att skriva på engelska är bra träning för mig, så är det en möjlighet att få kontakt med andra i det här landet också. Men det hjälper enormt att få skriva av sig och samtidigt få stöd från andra. Egentligen bara en annan form än detta forum.

Min blogg; www.cattiz.blogspot.com / Startar ICSI under februari/mars 2011
  • anmaelli

Nu har vi en listtråden från TS också! :)
    Och jag finns tillagd i listan. Bra jobbat!

• Aurora1979

villsågärna: Åh vad spännande med ÄP i morgon! Ska hålla tummarna för dig! =)

Själv mår som vanligt... :)

• Skrollansmamma

Tack, jag det känns jättespännande och nervöst!!

Har sån sjuk smärta över äggstockarna, går som om jag vore hjulbent..

• Aurora1979

vill så gärna: ja jag var oxå rätt öm dagen innan ÄP. Äggen är ju rätt stora så inte konstigt att det känns! Jag var helt sjukt nervös innan men med facit i hand var det inte alls farligt... enligt mig. :)

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI