• Micce

Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?

Vet inte om jag postar i rätt kategori, men vi kör ändå :)

Är ute på krogen i stort sett varje helg men har inte hittat henne med stort H och jag börjar bli så jävla trött på att gå ut.
    Har länge funderat på att börja ragga på tjejer på vardagen.

Nu till min fråga till er tjejer: Tycker ni det är ok att någon flirtar med er på vardagen eller är det bara dumt?
    Att man går fram till någon som verkar intressant, ger en komplimang och frågar om hon vill ta en fika någon kväll.

Har fått för mig att detta är så ovanligt i sverige så att tjejen kanske känner sig påflugen om man gör så.

Reflektioner??

• Svar på tråden Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?
  • Anonym (Ture 2)

Jag ser henne ibland utanför från fönstret, men vi råkar aldrig på varann ute. Jag har hennes nr. Ringa eller sms:a? Hmm... Obestämd

• Anonym (Flirtig)
    maladjusted skrev 2013-10-09 15:29:32 följande:
    Flirta på! Blir supersmickrad varje gång en kille tittar lite extra :)

Vad gör du när en kille tittar lite extra då? Blir han besvarad? ;)
  • maladjusted
    Anonym (Flirtig) skrev 2013-10-12 13:21:46 följande:

Vad gör du när en kille tittar lite extra då? Blir han besvarad? ;)
    Det händer väl. Beror ju på.
  • Anonym (Hjälp)

Kan någon ge mig bra tips som kille när man ska flirta, asså inget kliché eller något som låter smörigt? Tacksam för svar:)

• maladjusted
    Anonym (Hjälp) skrev 2013-10-13 14:02:59 följande:
    Kan någon ge mig bra tips som kille när man ska flirta, asså inget kliché eller något som låter smörigt? Tacksam för svar:)
    Handlar väldigt mycket om social förmåga och utstrålning. Det är en tunn linje mellan smörighet och töntighet och anledningen är oftast att man försöker för mycket.
  • Anonym (Hjälp)
    maladjusted skrev 2013-10-13 14:53:07 följande:
    Handlar väldigt mycket om social förmåga och utstrålning. Det är en tunn linje mellan smörighet och töntighet och anledningen är oftast att man försöker för mycket.

Jag tror jag har den sämsta sociala förmåga på denna planet. Jag är inte speciellt snygg. Men de flesta tjejer tycker jag är rolig för att jag kan driva med mig själv och fjanta mig. Men tjejerna vill ligga med mig iallafall. Men nu undrar jag mer hur man flirta på ett bra sätt eftersom man vill ju kunna de med:)
  • canty
    Anonym (Hjälp) skrev 2013-10-13 14:02:59 följande:
    Man ska aldrig fråga en tjej om råd när det gäller sånt här. De säger en sak, sen gör tvärtom. Gör det som känns bäst för dig själv.
  • singel pappa83
    canty skrev 2013-10-13 21:04:50 följande:
    Man ska aldrig fråga en tjej om råd när det gäller sånt här. De säger en sak, sen gör tvärtom. Gör det som känns bäst för dig själv.
  • Anonym (Hjälp)
    canty skrev 2013-10-13 21:04:50 följande:

Jo men jag tror jag är socialtefterbliven på något sätt. Asså jag kan föra ett samtal utan problem och men jag fattar inte de socialkoderna en tjej ger när de mig? Utan jag kan fortsätta köra mitt race. De måste bli skit tydligt typ "hej ska vi knulla "för att jag ska fatta, förstår du? Det konstiga är att jag har lyckats ganska många gånger genom att fråga tjejer man har haft ett samtal med längre "ska vi knulla" eller "vill du ligga" "ska vi ha sex". Oftast är de tjejer man redan innan vet att man kommer få ligga med. Men jag vill ha andra tjejer som man får kämpa lite för att få? Har du några tips?
Svar på tråden Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?