• Micce

Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?

Vet inte om jag postar i rätt kategori, men vi kör ändå :)

Är ute på krogen i stort sett varje helg men har inte hittat henne med stort H och jag börjar bli så jävla trött på att gå ut.
    Har länge funderat på att börja ragga på tjejer på vardagen.

Nu till min fråga till er tjejer: Tycker ni det är ok att någon flirtar med er på vardagen eller är det bara dumt?
    Att man går fram till någon som verkar intressant, ger en komplimang och frågar om hon vill ta en fika någon kväll.

Har fått för mig att detta är så ovanligt i sverige så att tjejen kanske känner sig påflugen om man gör så.

Reflektioner??

• Svar på tråden Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?
  • Freijah

Hellre det än att komma framvinglandes på krogen o sluddra fram nån standardfras. :P

• Färna

Lycka till!:) Tror du kan lyckas bra/bättre i vardagen än på krogen... Som så många skrive här så har du ju inget i baktanke (ligga) och de är bara till fördel!

Go for it!!!!!

• Anonym

Jag vill inte bli raggad på.
    Enstaka ögonkast - okej. Verbala uppraggningsförsök - sjukt besvärande.

• Anonym (Meee)

Nu är jag gift men:

Jag hade blivit jättestolt om någon hade flirtat med mig på jobbet. Kanske knepigt att dra det vidare på arbetsplatsen om man ska fortsätta jobba ihop men det är väl sånt man får ta. Jag jobbar på ett stort företag och där får folk ihop det till höger och vänster. Hela arbetsplatsen är en hormonbubbla. Och då är vi ändå ett stort it-företag.

• Disel Baby

Nu bor jag ju i USA, men jaaa, vardags flörtarna är underbara!  Jag får alltid en drös karlar efter mig här vart jag än går, som vill träffas, ge telefon nummer osv...det är överallt, nu sist en pappa till en pojke som går i samma soccer team som min son, ha ha.  Vi träffades vid practice, han kom fram, frågade nummer, har ringt, vill träffas.  Jaja...tyvärr hade han ju en tjej, vilket är en big nono för min del i alla fall.

• billy hill

Nu frågade du ju utryckligen flickorna men det struntar jag i. :)

Skulle säga att det är delvis är svårt som attan att lyckas att flörta i vardagen.

Mycket svårare än på krogen.

För det fruktdisken på ICA saknar, är sensuellt uppbyggd laddning, en inbjudande miljö och sprit. Det enda som det är riktigt gott om är kålrötter och jag har själv aldrig kommit fram till hur det kan påverka på ett positivt sätt.

• Alighieri
    Färna skrev 2010-10-19 23:31:23 följande:
    Lycka till!:) Tror du kan lyckas bra/bättre i vardagen än på krogen... Som så många skrive här så har du ju inget i baktanke (ligga) och de är bara till fördel!

Go for it!!!!!
    Ingen baktanke   - tillåt mig tvivla! En sak är säker den man som inte har baktanke finns inte, har aldrig existerat och kommer inta att finnas.
  • Madick

Min älskade numera sambo vågade på jobbet. Och det gick ju bra

• Akropol
    billy hill skrev 2010-10-20 01:27:45 följande:
    Nu frågade du ju utryckligen flickorna men det struntar jag i. :)

Skulle säga att det är delvis är svårt som attan att lyckas att flörta i vardagen.

Mycket svårare än på krogen.

För det fruktdisken på ICA saknar, är sensuellt uppbyggd laddning, en inbjudande miljö och sprit. Det enda som det är riktigt gott om är kålrötter och jag har själv aldrig kommit fram till hur det kan påverka på ett positivt sätt.

Flirten ska skapa det som fruktdisken inte har. Sedan har jag aldrig sett några kålrötter i fruktdisken men många meloner.
  • Elsa64

Visst kan du ragga i vardagen, kör på!
    När jag var singel blev jag uppraggad på gatan en gång och en gång på pendeltåget. Pendeltågsgrejen var en långdragen flirt med långa blickar under veckor - härligt Skrattande.

Till "The Ass Man" - jag tror du tjänar på att spara de komplimangerna tills du har henne på kroken.

Svar på tråden Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?