• Akropol

Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?

billy hill skrev 2010-10-20 01:27:45 följande:
    Nu frågade du ju utryckligen flickorna men det struntar jag i. :)

Skulle säga att det är delvis är svårt som attan att lyckas att flörta i vardagen.

Mycket svårare än på krogen.

För det fruktdisken på ICA saknar, är sensuellt uppbyggd laddning, en inbjudande miljö och sprit. Det enda som det är riktigt gott om är kålrötter och jag har själv aldrig kommit fram till hur det kan påverka på ett positivt sätt.

Flirten ska skapa det som fruktdisken inte har. Sedan har jag aldrig sett några kålrötter i fruktdisken men många meloner.
  • Akropol
    illythedestroyer skrev 2010-10-20 20:14:01 följande:
    En bra flört är alltid uppskattat! Tänk vad mycket roligare dagen blir om man får lite uppskattning. TS, jag säger bara Go for it! Men du kanske ska undvika raggningsfraser i stil med Snygga kläder, de skulle passa på mitt golv
    Va fan det är ju min standardfras. Har du något tips på när den funkar för jag har inte fått med någon hem än.
  • Akropol
    Anonym skrev 2010-10-20 23:23:52 följande:
    Gud vad fint det hade varit att bli uppraggad på en vardag. Hade en man kommit fram till mig på tex netto och frågat om vi skulle ta en kopp kaffe tsm så hade jag fallt pladask tror jag...
    Kom förbi mig. Jag sitter på plan 5. Vi har automatkaffe och påsthe att välja mellan. Frukten kommer på måndagar så det finns bara några päron kvar men man kan ha trevligt ändå.
Svar på tråden Tjejer: Dumt att ragga på er på vardagen?