• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • LennyB
    Dutten6 skrev 2010-10-28 12:05:04 följande:
    men då va jobbigt o gå o vänta så länge.. jag blev tokig när ja gick en vecka över tiden innan mensen kom.. men om du va ¨på mvc o dom tyckte du skulle göra ett gravtest till varför kunde dom inte göra nåt vul på dej så du kan få d bekräftat på en gång?
    Ja, det går upp och ner Men självklart undrar jag vad som händer med kroppen. Känns inte bättre av att BM började tala om att cellförändringar kan vara orsaken.

Anledningen till det inte blev vul ä att de gör det  i min kommun och GYN i grannkommunen tycker inte att det är nödvändigt då jag inte är gravid (haha! men ändå ska jag göra gravtest!!) Och det tror inte jag heller att jag är. Samt att de kollade så allt såg bra ut med VUL när jag hade MA i slutet av juni. Talade med dem förra veckan när jag fick min andra minimala blödning och det de sa då var att jag måste vänta i ytterligare två månader innan de gör något och att jag ska föra anteckningar över de ev små blödningar som uppkommer däremellan. Så GYN var inte så bekymrade medan BM pratar om eventuella cellförändringar. NÅGOT är i vilket fall FEL annars hade jag fått mensen som jag ska. Eller??
  • Dutten6
    LennyB skrev 2010-10-28 12:37:56 följande:
    Ja, det går upp och ner Men självklart undrar jag vad som händer med kroppen. Känns inte bättre av att BM började tala om att cellförändringar kan vara orsaken.

Anledningen till det inte blev vul ä att de gör det  i min kommun och GYN i grannkommunen tycker inte att det är nödvändigt då jag inte är gravid (haha! men ändå ska jag göra gravtest!!) Och det tror inte jag heller att jag är. Samt att de kollade så allt såg bra ut med VUL när jag hade MA i slutet av juni. Talade med dem förra veckan när jag fick min andra minimala blödning och det de sa då var att jag måste vänta i ytterligare två månader innan de gör något och att jag ska föra anteckningar över de ev små blödningar som uppkommer däremellan. Så GYN var inte så bekymrade medan BM pratar om eventuella cellförändringar. NÅGOT är i vilket fall FEL annars hade jag fått mensen som jag ska. Eller??
    men då.. förstår dej, här kan man ringa gyn o bara komma dit för typ inget, hehe, lr ja fick ju tid på en gång när ja sa att mensen va sen.. men den kom samma dag jag bokade så.. men dom borde ju kunna kolla tycker ja.. så man vet iaf.. inte bra för psyket o bara gå runt o oroa sej..
  • christalia79
    LennyB skrev 2010-10-28 12:37:56 följande:

Nämen usch. Vad jobbigt att gå och vänta i sex veckor på att få resultatet. Särskilt som du redan har fått gå och vänta och undra så länge. Håller tummarna att allt är ok!
  • LennyB
    christalia79 skrev 2010-10-28 15:24:11 följande:
    Nämen usch. Vad jobbigt att gå och vänta i sex veckor på att få resultatet. Särskilt som du redan har fått gå och vänta och undra så länge. Håller tummarna att allt är ok!
    Tack för omtanken! Ja, det känns la så där men det är ju bra att de har tagit prover iaf. Så kan man om inte annat utesluta! Men allra bäst hade det ju varit om mensen bara kom :)
    Hur har det gått för dig?
  • Tr0ust
    LindaMagnusson skrev 2010-10-28 23:48:48 följande:

hjälp mig och se om det är ett + ???
    Grattis du är med barn ! :)

Många kramar & Lyckaa till!
  • christalia79
    LennyB skrev 2010-10-28 16:32:45 följande:
    Tack för omtanken! Ja, det känns la så där men det är ju bra att de har tagit prover iaf. Så kan man om inte annat utesluta! Men allra bäst hade det ju varit om mensen bara kom :)
    Hur har det gått för dig?
    Usch jag går nog och önsketänker att jag på nåt mirakulöst sätt ska vara gravid istället för att det ska vara något annat otäckt som pågår. Mår illa jämt efter att jag ätit och innan skulle jag gå på toa på jobbet och nån hade varit där och gjort det stora före mig och jag var tvungen att gå ut och stod på en annan toa och råklöktes i säkert två  minuter. En timme senare känns det fortfarande som det sitter i halsen. Brukar inte vara överkänslig.

Och igår åt jag kött!! Jag har varit vegetarian i 10 år, men satt och njöt av mcnuggets från Mcdonalds. Helskumt.

Nåt är ju fel helt klart, förmodligen nån form av hormonrubbning, men måste man ha samma symptom som när man är gravid likson,

Ser verkligen fram emot att nån kollar upp mig på tisdag!
  • TapetKlister
    LindaMagnusson skrev 2010-10-28 23:48:48 följande:

hjälp mig och se om det är ett + ???
    Bilden var väldigt suddig men jag tycker mig se ett streck! Konstigt att du fick negativt idag däremot :/
    Längtar <3
  • TapetKlister
    29 okt

LennyB:                       BIM+41
    christalia79:                 BIM+ ca38
    Thaleya:                      BIM+33
    Sofia Sten:                  BIM+29
    Lintotts:                       BIM+26-28
    Miss Perfect:                BIM+27
    Annelie68:                   BIM+27
    Apricos:                       BIM+21
    Andreae:                     BIM+19
    Ticktick:                       BIM+18
    hoppet86:                    BIM+18
    susieq82:                     BIM+17
    Längtan E F barnet:    BIM+16
    Angel30:                     BIM+15
    Sanna01:                     BIM+15
    cinnamoncream:         BIM+15
    LindaMagnusson:        BIM+15
    Bebissjuk:                    BIM+15
    Lilla fröö:                     BIM+15
    Adelina:                       BIM+14
    Madickis:                     BIM+12-13
    EQ85:                           BIM+9
    hon:                              BIM+9
    noname92:                   BIM+?

Plus:at Plus
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1
    Ppilla:   Plussade på BIM+4 (24/10)
    Tr0ust:   Plussade på BIM+ca12 (26/10)
    Drömmen om Elin:
    plussade på BIM + 11

Mensen kom på BIM+..
    Luring:                         BIM+6-7
    Melsie                          BIM -7 (???)
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                            BIM+6 
    Vänvette:                     BIM+13
    Syster Stor:                  BIM+7-9
    Thalia                          BIM +4
    And3RZsoN: 
                    BIM+10
    Aifos82:                        BIM+10
    Davinia:                       BIM+3
    FuuCk:                         BIM+1
    susieq:                         BIM+13
    Babybluey:                  BIM+12
    Yiskah:                         BIM+6
    Längtar <3
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!