• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Tr0ust
    Sanna01 skrev 2010-10-27 19:55:44 följande:
    Stort grattis ni som plussat.
    Nu kan man ju se att det inte är helt kört för oss långt över tiden BIM:are.Solig 
    Tack!

Precis! :) Bara att hålla tummarna! Och det gör jag verkligen för er :D

Kram Och lycka till!
  • Tr0ust
    Lilla fröö skrev 2010-10-28 10:40:01 följande:
    och nu tycker BM att jag ska vänta en vecka till innan jag testar nästa gång.. Suck.
    Hur många dagar BIM har du?
  • Lilla fröö
    Tr0ust skrev 2010-10-28 10:44:46 följande:
    Hur många dagar BIM har du?
    BIM + 14 idag. BM sa att det kan ta ett tag innan det visar på testen om man är gravid. Men en vecka, aldrig att jag tänker hålla mig en vecka till.
  • Hoppet86

Då var det bim+17 idag...... Igårkväll gjorde jag ett test med apotekets egna tester, blev ett svagt, svagt streck! Skrattande Så jag gjorde ett CB digital med... Men det visade Inte gravid... Obestämd  Så vad ska man tro på?

Ska in till gynmottagningen imorn... Får se vad de säger....

• LennyB

BIM+40 idag - känns nästan lite otroligt. Men så är det iaf. Var hos MVC igår och gjorde cellprov. BM sa att mensen KAN ha uteblivit pga cellförändringar. Känns ju kul. Hon grundade det på att jag ju har haft två minimala blödningar och att mensen alltid varit regelbunden - att jag aldig varit sen förut och att den fortfarande inte kommit igång, trots att det gått snart två månader över tiden. Ska i vilket fall få svar om 6 veckor. Hoppas hon har fel! Hon sade iofs också att jag ska ta ett nytt gravtest i helgen, då det har gått två veckor sedan senaste testet. Får väl göra det även om jag vet att jag inte är med barn - hade ju fått utslag tidigare då! OCH känt symtom!! Suck. Vill ha mensen NU.

• Lilla fröö
    LennyB skrev 2010-10-28 11:46:06 följande:
    BIM+40 idag - känns nästan lite otroligt. Men så är det iaf. Var hos MVC igår och gjorde cellprov. BM sa att mensen KAN ha uteblivit pga cellförändringar. Känns ju kul. Hon grundade det på att jag ju har haft två minimala blödningar och att mensen alltid varit regelbunden - att jag aldig varit sen förut och att den fortfarande inte kommit igång, trots att det gått snart två månader över tiden. Ska i vilket fall få svar om 6 veckor. Hoppas hon har fel! Hon sade iofs också att jag ska ta ett nytt gravtest i helgen, då det har gått två veckor sedan senaste testet. Får väl göra det även om jag vet att jag inte är med barn - hade ju fått utslag tidigare då! OCH känt symtom!! Suck. Vill ha mensen NU.
    usch vad jobbigt att vänta så länge utan att mensen kommer! :(
  • Tr0ust
    Lilla fröö skrev 2010-10-28 10:46:41 följande:
    BIM + 14 idag. BM sa att det kan ta ett tag innan det visar på testen om man är gravid. Men en vecka, aldrig att jag tänker hålla mig en vecka till.
    Okej. Jag är va typ runt den BIM:en med. Och jag gjorde test förra veckan. Visade negativt. Men så gjorde jag test i förrgår, och det visade sig vara positivt.Så, under kan ske ;)

Önskar dej all lycka och hoppas att du får ett pluss :)

kram!
  • Lilla fröö
    Tr0ust skrev 2010-10-28 11:53:01 följande:
    Okej. Jag är va typ runt den BIM:en med. Och jag gjorde test förra veckan. Visade negativt. Men så gjorde jag test i förrgår, och det visade sig vara positivt.Så, under kan ske ;)

Önskar dej all lycka och hoppas att du får ett pluss :)

kram!
    Tack :) Kram
  • Dutten6
    LennyB skrev 2010-10-28 11:46:06 följande:
    men då va jobbigt o gå o vänta så länge.. jag blev tokig när ja gick en vecka över tiden innan mensen kom.. men om du va ¨på mvc o dom tyckte du skulle göra ett gravtest till varför kunde dom inte göra nåt vul på dej så du kan få d bekräftat på en gång?
  • Coriander

Grattis till alla fina nya plus här inne! Vad roligt att det finns även dem som plussar lite senare...jag menar, det ger ju hopp åt dem som ännu inte fått sin mens eller plussat. {#emotions_dlg.flower}

Och ni andra som fått mensen: Det här är ju början på en helt ny runda - det kanske är er tur att plussa om några veckor - hoppet är inte ute för er, utan ni har en massa roligt framför er - tänk er att ni har den sköna känslan att få ett plus på stickan i nära framtid - det är ju faktiskt en upplevelse som jag iaf älskar! Så LYCKA TILL Hjärta

Ni som fått varken mens eller plus: Jag vet, frustrerande som bara den! Men.. förr eller senare visar kroppen ifall ni är gravida eller ska ha mens. Om jag någon mer gång är sen med min mens, så kommer jag inte tillåta mig låta det ta över allt annat i mitt liv. Nu missade jag ju min semestervecka helt pga uteblivet mens, när jag istället skulle ha kunnat njuta av att slippa ha mens under semestern och köra på. Aja, man lär sig alltid något nytt. Skrattande

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!