LennyB skrev 2010-10-30 20:42:45 följande:
Ja, för mig är det solklart plus! Så stort GRATTIS :D:D Du kan alltid ta ett med veckoindikator även om de inte är helt hundra så ser du på ett ungefär hur långt gången du är :)
Jag är väl på BIM+42 idag och något mer besök hos BM blir det inte på ett tag. Gjorde ett cellprov i veckan, så får vi se vad det visar. Ska ta ett nytt gravtest på måndag också - då har det gått lite mer än två veckor sen senaste testet och BM vill att jag ska testa en gång i vecka egentligen. Det är ju lite svårt när man har gått så här långt över tiden. Vet ju inte alls när och om jag har ägglossning, även om jag brukar känna det. Tycker dock jag har ägglossningskänningar jämt nuförtiden så jag litar inte på det längre. :) Så får testa lite då och då, så länge mensen inte kommer.
Har du förresten visat plussen för din kille?? :D Grattis även till honom!
ÅH! Det är helt galet. Tack snälla du!
Det låter helt sjukt jobbigt det där med din uteblivna mens.. att det ens kan bli sådär! Jag håller verkligen tummarna för att det inte är någon cellförändring det handlar om! Kanske är kroppen bara ur balans.
Min man vet inte än att jag har testat.. jag kunde inte hålla mig. Vi ska testa tillsammans nästa vecka :P Men han anar redan något, han är tvärsäker att jag är gravid. Fastän det inte syns eller att jag inte har några symptom, haha!