• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • TapetKlister
    30 okt

LennyB:                       BIM+42
    christalia79:                 BIM+ ca39
    Thaleya:                      BIM+34
    Sofia Sten:                  BIM+30
    Lintotts:                       BIM+27-29
    Miss Perfect:                BIM+28
    Annelie68:                   BIM+28
    Apricos:                       BIM+22
    Andreae:                     BIM+20
    Ticktick:                       BIM+19
    hoppet86:                    BIM+19
    susieq82:                     BIM+18
    Carmat85:                    Bim+18
    Längtan E F barnet:    BIM+17
    Sanna01:                     BIM+16
    cinnamoncream:         BIM+16
    LindaMagnusson:        BIM+16
    Bebissjuk:                    BIM+16
    Lilla fröö:                     BIM+16
    Adelina:                       BIM+15
    Madickis:                      BIM+13-14
    EQ85:                           BIM+10
    hon:                              BIM+10
    Sessan 83 K:                 BIM+8?
    Spe:                              BIM+7
    noname92:                   BIM+?

Plus:at Plus
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1
    Ppilla:   Plussade på BIM+4 (24/10)
    Tr0ust:   Plussade på BIM+ca12 (26/10)
    Drömmen om Elin:
    plussade på BIM + 11
    Stormflicka: Plussade på BIM+3-5 (30/10)

Mensen kom på BIM+..
    Luring:                         BIM+6-7
    Melsie                          BIM -7 (???)
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                            BIM+6 
    Vänvette:                     BIM+13
    Syster Stor:                  BIM+7-9
    Thalia                          BIM +4
    And3RZsoN: 
                    BIM+10
    Aifos82:                        BIM+10
    Davinia:                       BIM+3
    FuuCk:                         BIM+1
    susieq:                         BIM+13
    Babybluey:                  BIM+12
    Yiskah:                         BIM+6
    Angel30:                     BIM+16
    Längtar <3
  • TapetKlister

Förresten, tänkte på en sak! Alla ni som inte fått mens/plus än, har ni testat med äl-test? Eller har dom flesta regelbundna cyklar? Så ni typ vet exakt när ni har ägglossning och sådär?

Längtar <3
  • Stormflicka
    LennyB skrev 2010-10-30 20:42:45 följande:
    Ja, för mig är det solklart plus! Så stort GRATTIS :D:D Du kan alltid ta ett med veckoindikator även om de inte är helt hundra så ser du på ett ungefär hur långt gången du är :)
    Jag är väl på BIM+42 idag och något mer besök hos BM blir det inte på ett tag. Gjorde ett cellprov i veckan, så får vi se vad det visar. Ska ta ett nytt gravtest på måndag också - då har det gått lite mer än två veckor sen senaste testet och BM vill att jag ska testa en gång i vecka egentligen. Det är ju lite svårt när man har gått så här långt över tiden. Vet ju inte alls när och om jag har ägglossning, även om jag brukar känna det. Tycker dock jag har ägglossningskänningar jämt nuförtiden så jag litar inte på det längre. :) Så får testa lite då och då, så länge mensen inte kommer.
    Har du förresten visat plussen för din kille?? :D Grattis även till honom!
    ÅH! Det är helt galet. Tack snälla du!
    Det låter helt sjukt jobbigt det där med din uteblivna mens.. att det ens kan bli sådär! Jag håller verkligen tummarna för att det inte är någon cellförändring det handlar om! Kanske är kroppen bara ur balans.
    Min man vet inte än att jag har testat.. jag kunde inte hålla mig. Vi ska testa tillsammans nästa vecka :P Men han anar redan något, han är tvärsäker att jag är gravid. Fastän det inte syns eller att jag inte har några symptom, haha!
  • Stormflicka
    TapetKlister skrev 2010-10-30 21:58:00 följande:
    Förresten, tänkte på en sak! Alla ni som inte fått mens/plus än, har ni testat med äl-test? Eller har dom flesta regelbundna cyklar? Så ni typ vet exakt när ni har ägglossning och sådär?
    Det här var knappt ens ett riktgt försök.. vi bara slutade skydda oss och körde på, med en förhoppning om att det så småningom skulle ta sig! (Hade ställt in mig på ett halvår så nu är man allt lite paff!) Tydligen lyckades vi pricka in äl ändå.. =)
  • TapetKlister
    Stormflicka skrev 2010-10-30 22:04:26 följande:
    Det här var knappt ens ett riktgt försök.. vi bara slutade skydda oss och körde på, med en förhoppning om att det så småningom skulle ta sig! (Hade ställt in mig på ett halvår så nu är man allt lite paff!) Tydligen lyckades vi pricka in äl ändå.. =)
    Skönt att det tar sig på första försöket för en del iaf, då kan man ju hoppas lite mer själv att inte tar flera år :p
    Förstår det, tur att man är gravid i 9 månader iaf, då hinner man förbereda sig och vänja sig iaf :)
    Längtar <3
  • LennyB
    Stormflicka skrev 2010-10-30 22:03:09 följande:
    ÅH! Det är helt galet. Tack snälla du!
    Det låter helt sjukt jobbigt det där med din uteblivna mens.. att det ens kan bli sådär! Jag håller verkligen tummarna för att det inte är någon cellförändring det handlar om! Kanske är kroppen bara ur balans.
    Min man vet inte än att jag har testat.. jag kunde inte hålla mig. Vi ska testa tillsammans nästa vecka :P Men han anar redan något, han är tvärsäker att jag är gravid. Fastän det inte syns eller att jag inte har några symptom, haha!
    Japp troligen är det väl så! Ingen idé att oroa sig egentligen men det är svårt att inte bli frustrerad emellanåt när den inte kommer! :)
    Åh, så spännande! Kul att han är så säker på sin sak trots att du inte har så många symtom än :D Du får uppdatera om hans reaktion sen!
  • Sanna01
    Stormflicka skrev 2010-10-30 20:21:13 följande:

Vad tror ni? :S Det ser ut som två streck på båda? Haha, jag som inte ens har några symptom förutom utebliven mens och ömma tuttar :P
    Det övre är testlagret och det under är rfsu..
    Nu blir det inget mer testande för min del förrän om 4-5 dar!

Inga plus här inne? Många har verkligen gått långt över BIM..
    Haha, det kanske bara är jag som häckar här en lördagkväll :P
    Grattis Stormflicka till plus. Det är ingen tvekan om saken.
  • Sanna01
    TapetKlister skrev 2010-10-30 21:58:00 följande:
    Jag har testat med ägglossningstest då jag som vanligt brukar få den men utan resultat och mina gravsymptom bara fortsätter. Min mens brukar man annars kunna ställaklockan efter i vanliga fall. Försöker ändå säga till mig att jag är skengravid så att jag inte stressar upp mig över det.
    Gjorde även gravtest i förrgår men fortfarande minus. Jag förväntar mig att jag får min mens snart ändå. Rynkar på näsan
  • EQ85

Grattis Stormflicka !!!
    Det är sannerligen ett vackert plus du fått på dina stickor!!! {#emotions_dlg.flower}

• IngridMaria

Får man haka på här?

Jag är Bim+6 och gjorde ett test i torsdags som var negativt. Fortfarande ingen mens, men en molande värk på höger sida ganska långt ner. Strålar ut mot ryggen. Ibland känns det lite på vänster sida med. Detta har suttit i nån dag nu. Nån fler som haft så?

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!