• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Sessan 83 K

Vilken bra tråd detta är!

Det har nu gått 38 dagar sen jag hade min mens - (Min cykel är i snitt 35 dagar)
    och 22 dagar sen jag testade positivt med Ä-L stickor - Vi sexade bara en timme senare efter resultatet;)
    Gjorde ett gravtest med CB idag 30 okt i morgonurin men tyvärr var det negativt ;(
    men jag har fortfarande INTE fått min mens......

Kan jag vara gravid ändå även att testet med CB visar negativt????

• Stormflicka
    TapetKlister skrev 2010-10-30 11:44:56 följande:
    Det går bara bra det, jag skrev in BIM på dig, vet inte om det blev rätt, du får ändra själv annars! :)
    Du fick sånt där smalt streck menar du? Eller fick du ett ljust streck?
    Ja men eller hur, sjukt att man kan gå över så länge utan att få ett plus!
    Angel30 skrev 2010-10-30 10:15:26 följande:
    Idag kom min mens igång....Lycka till er alla som Plus at..
    Tack du! =) Det blev nog rätt, det borde vara något sånt!
    Jag fick ett ljust streck.. kan man få smala streck med? Jag vet ärligt talat inte vad ett "spökstreck" är men det såg spökigt ut eftersom det var så svagt.. haha! Jag ska testa snart igen.. sitter bara och håller mig så länge som möjligt :P Hur många timmar bör det gå tror ni? Räcker tre-fyra?
  • Lilla fröö
    Spe skrev 2010-10-30 15:50:11 följande:
    Tror nästan att du måste försöka trycka på ...din sambo kanske kan ringa?? Ring och gråt annars ...knepigt att de inte vill ta emot dig. Finns ingen privat gyn du kan gå till?? Jag blir också fullständigt tokig av detta!!!!!
    Äh, han vill nog inte ringa. Det känns ju bättre att ringa själv. Jag började typ grina när jag pratade med barnmorskan men försökte göra så det inte hördes. Ingen aning om det finns nån privat.. Jag väntar tills något händer, att antingen mensen kommer eller att något test visar positivt.

En annan fråga.. När i graviditeten brukar man få råmjölk? Kan man ha det om man inte är gravid? :S
  • Stormflicka

Vad tror ni? :S Det ser ut som två streck på båda? Haha, jag som inte ens har några symptom förutom utebliven mens och ömma tuttar :P
    Det övre är testlagret och det under är rfsu..
    Nu blir det inget mer testande för min del förrän om 4-5 dar!

Inga plus här inne? Många har verkligen gått långt över BIM..
    Haha, det kanske bara är jag som häckar här en lördagkväll :P
  • LennyB
    christalia79 skrev 2010-10-30 12:14:39 följande:

Får jag bara fråga, ni som också har gått långt över tiden, hur gör ni med alkohol? Alla tester visar ju negativt, men tänk nu OM det ändå skulle vara så att det ligger en liten där inne....

Jag har faktiskt inte druckit något sen mensen uteblev. Men så brukar jag inte dricka heller - gillar inte öl eller vin... så ja, jag har det lätt! ;) Sen vet man ju inte - mensen har ju uteblivit sedan länge och därför vet man ju inte när ägglossningen sker nästa gång? Kanske inte spelar nån om man dricker under tiden man försöker men ja... jag ligger lågt i vilket fall.

Hur har det gått för dig Stormflicka?? Har du fått ett tydligare plus?? :D
  • LennyB
    Stormflicka skrev 2010-10-30 20:21:13 följande:

Vad tror ni? :S Det ser ut som två streck på båda? Haha, jag som inte ens har några symptom förutom utebliven mens och ömma tuttar :P
    Det övre är testlagret och det under är rfsu..
    Nu blir det inget mer testande för min del förrän om 4-5 dar!

Inga plus här inne? Många har verkligen gått långt över BIM..
    Haha, det kanske bara är jag som häckar här en lördagkväll :P
    I mina ögon är det ett klart PLUS!!! GRATTIS :D
  • Stormflicka
    LennyB skrev 2010-10-30 20:24:13 följande:
    Jag har faktiskt inte druckit något sen mensen uteblev. Men så brukar jag inte dricka heller - gillar inte öl eller vin... så ja, jag har det lätt! ;) Sen vet man ju inte - mensen har ju uteblivit sedan länge och därför vet man ju inte när ägglossningen sker nästa gång? Kanske inte spelar nån om man dricker under tiden man försöker men ja... jag ligger lågt i vilket fall.

Hur har det gått för dig Stormflicka?? Har du fått ett tydligare plus?? :D
    Jag postade precis en bild över ditt inlägg :P Vad tror du? Jag är sämst på det här! *testnybörjare* haha! Man skulle ha ett sånt där det stod gravid eller inte gravid på istället... Gah.
    Hur går det för dig? När ska du till BM?
  • LennyB

Ja, för mig är det solklart plus! Så stort GRATTIS :D:D Du kan alltid ta ett med veckoindikator även om de inte är helt hundra så ser du på ett ungefär hur långt gången du är :)
    Jag är väl på BIM+42 idag och något mer besök hos BM blir det inte på ett tag. Gjorde ett cellprov i veckan, så får vi se vad det visar. Ska ta ett nytt gravtest på måndag också - då har det gått lite mer än två veckor sen senaste testet och BM vill att jag ska testa en gång i vecka egentligen. Det är ju lite svårt när man har gått så här långt över tiden. Vet ju inte alls när och om jag har ägglossning, även om jag brukar känna det. Tycker dock jag har ägglossningskänningar jämt nuförtiden så jag litar inte på det längre. :) Så får testa lite då och då, så länge mensen inte kommer.
    Har du förresten visat plussen för din kille?? :D Grattis även till honom!

• TapetKlister
    Stormflicka skrev 2010-10-30 20:21:13 följande:

Vad tror ni? :S Det ser ut som två streck på båda? 
    På det översta testet är det helt klart ett plus! Blir säkert starkare om någon dag! Grattis :D
    Längtar <3
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!