• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Coriander
    Uppdaterar listan:

26 okt

LennyB:                       BIM+38
    christalia79:                 BIM+ ca35
    Thaleya:                      BIM+30
    Sofia Sten:                  BIM+26
    Lintotts:                       BIM+23-25
    Miss Perfect:                BIM+24
    Annelie68:                   BIM+24
    Apricos:                       BIM+18?
    Andreae:                     BIM+16
    Ticktick:                       BIM+15
    susieq82:                     BIM+14
    Längtan E F barnet:    BIM+13
    Angel30:                     BIM+12
    Sanna01:                     BIM+12
    cinnamoncream:         BIM+12
    LindaMagnusson:        BIM+12
    Bebissjuk:                    BIM+12
    Lilla fröö:                     BIM+12
    Tr0ust:                          BIM+ca12
    Luring:                         BIM+11-12
    Adelina:                       BIM+11
    Madickis:                     BIM+9-10
    Drömmen om Elin:       BIM+10
    EQ85:                           BIM+6
    noname92:                   BIM+?

Plus:at Plus
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1
    Ppilla:   Plussade på BIM+4 (24/10)

Mensen kom på BIM+..
    Melsie                          BIM -7 (???)
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                            BIM+6 
    Vänvette:                     BIM+13
    Syster Stor:                  BIM+7-9
    Thalia                          BIM +4
    And3RZsoN: 
                    BIM+10
    Aifos82:                        BIM+10
    Davinia:                       BIM+3
    FuuCk:                         BIM+1
    susieq:                         BIM+13
    Babybluey: BIM+12
  • lammet

Min erfarenhet är att när man vill bli gravid och aktivt försöker så blir kroppen/knoppen stressad. Kroppen kan då försöka ägglossa flera gånger tills den lyckas. Så blev det för mig när jag grejade med ägglossningstest, de visade positivt titt som tätt och jag hade sekret titt som tätt men enligt läkare så ägglossade jag inte. Just ägglossningen är påverkbar av stress. Detta kan vara en anledning till alla er som går över BIM en massa dagar utan att vara gravid.

• Tr0ust
    lammet skrev 2010-10-26 12:50:36 följande:
    Min erfarenhet är att när man vill bli gravid och aktivt försöker så blir kroppen/knoppen stressad. Kroppen kan då försöka ägglossa flera gånger tills den lyckas. Så blev det för mig när jag grejade med ägglossningstest, de visade positivt titt som tätt och jag hade sekret titt som tätt men enligt läkare så ägglossade jag inte. Just ägglossningen är påverkbar av stress. Detta kan vara en anledning till alla er som går över BIM en massa dagar utan att vara gravid.
    Jag har då inte försökt att få barn aktivt. Och min mens är fortfarande sen. BIM + 12 ca, idag!
  • Drömmen om Elin

Testade ett gravtest idag, var ju 10 dagar sedan jag gjorde de sist! Det var negativt, men man se ett spökstreck, som skulle ha vart starkare om jag var gravid... Det är väl irriterande om nåt!

• Hoppet86

Hejsan,

tänkte hoppa in här... Är idag på bim+15 och har en del graviditetsymtom så som illamående (till och från sen 1 vecka tillbaka), otroligt rikliga vita flytningar, minimala blödningar bim-1 -> bim+9, molande värk i livmodern/äggstockarna (som mensvärk men ändå inte) samt konstant kissenödig...

Gjorde ett gravtest på bim+12, men det var negativt.... Ska man sluta hoppas?? Känner mig gravid, men samtidigt vågar jag inte hoppas med tanke på det negativa testet...

Ska jag tillägga att min mens alltid varit väldigt punktlig, nästan på timmen, samt väldigt riklig....

/C

• lammet
    Tr0ust skrev 2010-10-26 13:01:48 följande:
    Jag har då inte försökt att få barn aktivt. Och min mens är fortfarande sen. BIM + 12 ca, idag!
    Det finns ju såklart många anledningar till att mensen är sen! Ville bara dela med mig av att man trots positivt ägglossningstest inte alltid ägglossar då.
  • Annelie68
    Coriander skrev 2010-10-26 12:38:34 följande:
    Ett mirakel har hänt: Jag har fått min mens!! Glad 
    Jag har inga kramper eller något, utan bara blod som forsar ut...och jag är så glad. Förstår fortfarande inte varför den är 12 dagar sen. Nu kan livet äntligen gå vidare.

Jag kikar in i tråden lite då och då för att kolla hur det går för er andra..Lycka till och tack för sällskapet! Hjärta
    Ja i situationen man är så är det bara att gratulera att tant röd hittat hem igen Skrattande
    Bättre det än att gå i väntans tider utan resultat... Två test inköpta på lunchen.. Blir det inget på dessa ger jag upp och inser att mina fertila dagar antagligen är på väg att vara över... Kärringvarning.. haha..BIM +24 idag... så förhoppningsvis tittar min mens fram snart om det inte är ngn bebbe i magen.

Lycka till i framtiden och hoppas det blir bebbe hos er snart! Kramiz{#emotions_dlg.flower}
  • Tr0ust

JAG BLIR TA MIG FAN FÖRBANNAD!!! VETY INTE OM DET ÄR PÅ POSTEN ELLER OM DET ÄR PÅ TESTLAGRET.SE SOM JAG ÄR ELLER SKA VARA FÖRBANNAD PÅ!!!!!

SKICKADE MIN BESTÄLLNING I FREDAG INNAN KL 17, DÅ SKULLE DET VARA LEVERERAT PÅ MÅNDAG (IGÅR ALLTSÅ) DET KOM INGET!!!
    FICK ETT MAIL IGÅR EFTERMIDDAG ATT DET SKULLE KOMMA IDAG. MEN DET HAR F*N INTE KOMMIT NÅGOT IDAG HELLE.R

NÅGON SOM VET OM DET KOMMER PÅ POSTEN ELLER HEM TILL BREVLÅDAN???????????

• Hoppet86
    Tr0ust skrev 2010-10-26 14:23:12 följande:
    JAG BLIR TA MIG FAN FÖRBANNAD!!! VETY INTE OM DET ÄR PÅ POSTEN ELLER OM DET ÄR PÅ TESTLAGRET.SE SOM JAG ÄR ELLER SKA VARA FÖRBANNAD PÅ!!!!!

SKICKADE MIN BESTÄLLNING I FREDAG INNAN KL 17, DÅ SKULLE DET VARA LEVERERAT PÅ MÅNDAG (IGÅR ALLTSÅ) DET KOM INGET!!!
    FICK ETT MAIL IGÅR EFTERMIDDAG ATT DET SKULLE KOMMA IDAG. MEN DET HAR F*N INTE KOMMIT NÅGOT IDAG HELLE.R

NÅGON SOM VET OM DET KOMMER PÅ POSTEN ELLER HEM TILL BREVLÅDAN???????????
    Hejsan,

det ska komma i brevlådan.... Har beställt från dem 2 ggr, krabbat båda gångerna.. Första gången 2-3 dagar försenat. Den andra gången beställde var det över en vecka försenat då de fick skicka min beställning 2 ggr, då första gången "försvann på posten".... Jäkligt frustrerande!

/C
  • Hon

Hej!
    Jag på BIM + 6, har förvisso inte testat (då jag inte vågar mig på att köpa ett och testa för jag är så rädd för att det ska visa negativt) och jag har lite känningar på min vänstra sida, det typ trycker till där då och då, och jag är fruktansvärt trött. Sovit 12 timmar två dagar i rad nu, jag förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån? Mått väldigt lite illa främst en dag för ca 4-5 dagar sedan och höll på att tuppa av i duschen. Tror nog det var främst av trötthet.

Jag hoppas så mycket, men jag vill ändå inte hoppas för mycket. Helt plötsligt kommer säkert mensen trots allt. Detta är vårt 19e försök.

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!