• Hoppet86

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Hejsan,

tänkte hoppa in här... Är idag på bim+15 och har en del graviditetsymtom så som illamående (till och från sen 1 vecka tillbaka), otroligt rikliga vita flytningar, minimala blödningar bim-1 -> bim+9, molande värk i livmodern/äggstockarna (som mensvärk men ändå inte) samt konstant kissenödig...

Gjorde ett gravtest på bim+12, men det var negativt.... Ska man sluta hoppas?? Känner mig gravid, men samtidigt vågar jag inte hoppas med tanke på det negativa testet...

Ska jag tillägga att min mens alltid varit väldigt punktlig, nästan på timmen, samt väldigt riklig....

/C

• Hoppet86
    Tr0ust skrev 2010-10-26 14:23:12 följande:
    JAG BLIR TA MIG FAN FÖRBANNAD!!! VETY INTE OM DET ÄR PÅ POSTEN ELLER OM DET ÄR PÅ TESTLAGRET.SE SOM JAG ÄR ELLER SKA VARA FÖRBANNAD PÅ!!!!!

SKICKADE MIN BESTÄLLNING I FREDAG INNAN KL 17, DÅ SKULLE DET VARA LEVERERAT PÅ MÅNDAG (IGÅR ALLTSÅ) DET KOM INGET!!!
    FICK ETT MAIL IGÅR EFTERMIDDAG ATT DET SKULLE KOMMA IDAG. MEN DET HAR F*N INTE KOMMIT NÅGOT IDAG HELLE.R

NÅGON SOM VET OM DET KOMMER PÅ POSTEN ELLER HEM TILL BREVLÅDAN???????????
    Hejsan,

det ska komma i brevlådan.... Har beställt från dem 2 ggr, krabbat båda gångerna.. Första gången 2-3 dagar försenat. Den andra gången beställde var det över en vecka försenat då de fick skicka min beställning 2 ggr, då första gången "försvann på posten".... Jäkligt frustrerande!

/C
  • Hoppet86

Då var det bim+17 idag...... Igårkväll gjorde jag ett test med apotekets egna tester, blev ett svagt, svagt streck! Skrattande Så jag gjorde ett CB digital med... Men det visade Inte gravid... Obestämd  Så vad ska man tro på?

Ska in till gynmottagningen imorn... Får se vad de säger....

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!