• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • TapetKlister
    25 okt

LennyB:                       BIM+37
    christalia79:                 BIM+ ca34
    Thaleya:                      BIM+29
    Sofia Sten:                  BIM+25
    Lintotts:                       BIM+22-24
    Miss Perfect:                BIM+23
    Annelie68:                   BIM+23
    Apricos:                       BIM+17?
    Andreae:                     BIM+15
    Ticktick:                       BIM+14
    susieq82:                     BIM+13
    Melsie:                        BIM+12
    Längtan E F barnet:    BIM+12
    Angel30:                     BIM+11
    Sanna01:                     BIM+11
    cinnamoncream:         BIM+11
    LindaMagnusson:        BIM+11
    Bebissjuk:                    BIM+11
    Lilla fröö:                     BIM+11
    Tr0ust:                          BIM+ca11
    Babybluey:                  BIM+11
    Luring:                         BIM+10-11
    Adelina:                       BIM+10
    Madickis:                     BIM+8-9
    Drömmen om Elin:       BIM+9
    EQ85:                           BIM+5
    noname92:                   BIM+?

Plus:at Plus
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1
    Ppilla:   Plussade på BIM+4 (24/10)

Mensen kom på BIM+..
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                            BIM+6 
    Vänvette:                     BIM+13
    Syster Stor:                  BIM+7-9
    Thalia                          BIM +4
    And3RZsoN: 
                    BIM+10
    Aifos82:                        BIM+10
    Davinia:                       BIM+3
    FuuCk:                         BIM+1
    susieq:                         BIM+13
    Längtar <3
  • Annelie68
    Melsie skrev 2010-10-25 07:34:38 följande:
    Var på akuten igår för att utesluta blindtarmen. Fick remiss till gyn å ska dit med min man senare idag. Läkarn trodde inflammation i äggledarn å dt känns ju som dt kan va nått sånt el att ägget fäst sig fel. Fn, men får väl reda på dt sen..
    Åhhh.. stackare.. Lycka till med allt! Hoppas det inte är något allvarligt problem!
    Kram
  • Annelie68
    Coriander skrev 2010-10-25 00:12:36 följande:
    Tack och önskar dig det samma.. samt alla andra här på tråden som ännu inte plussat.
    Kom ihåg att det även här på FL finns trådar där helt normala kvinnor fått negativa grav.tester
    gång på gång och sedan när de varit rätt långt gångna (typ runt vecka 16 - 20 någonstans) fått reda på att de faktiskt är gravida! 

Hoppet är inte ute för oss...vår resa har precis börjat och tänk vilken story vi har att berätta för våra barn sedan... "jag kommer ihåg när jag blev gravid med dig - du var en lurig liten rackare du..." Cool
    Haha.. ja.. Min dotter som snart fyller 9 gjorde inte heller mycket väsen av sig i magen. Men det var då skönt att få ett plus på BIM +7 ca. Märkte knappt av henne i magen hela graviditeten. Det var en gump som man kände av ibland och jag tror att jag bara lyckades känna en endaste spark! Det var t o m så att jag fick åka in på en mätning av blodtillförseln i 8:de månaden - jag var så orolig för hon lugnade sig totalt där. Det var då jag fick klart besked på att det var en liten tjej i magen :)
    Jag har fantomrörelser i magen nu tycker jag... Det är ju lite för tidigt för det ju.. Men det känns som om det sitter något på vänstra sidan i tjejmagen... Man hoppas på bebbe men men... Jag ska faktiskt ta och ta något test till om inte tant röd hittar hem! Annars mår jag oförskämt bra just nu - vilket jag faktiskt gjorde med min tös också - mådde inte illa en dag under graviditeten. Däremot börjar jag känna att höfterna fått för sig att det är bebbe i magen - för de beter sig precis som med dottern. Jag hade enl sjukgymnasten jag gick till inte foglossning utan det var min kropp som reagerade på hormoner och jag har lite dåliga höfter så de fick ta stöten.. Det är det värt med tanke på undret som tittade ut knappt nio månader senare, 2 880 gram och 48 lång... Ååååhhh vad jag längtar efter det nu igen (trots att jag hade så ont vid förlossningen och svor att jag ALDRIIIIG mer skulle föda barn igen). OOOm det lyckas igen så tror jag att jag kommer att proppsa på planerat kejsarsnitt nästa gång... De fick nämligen ta dottern med sugklocka då hennes hjärtfrekvens gick ner så pass allvarligt att de blev rädda att något skulle gå fel..
    LYCKA TILL till alla som står på listan - hoppas vi slipper vara pluslösa eller menslösa så länge till....
  • Tr0ust

Jag har fortfarande inte fått min mens. ( Ca: BIM + 11 )  idag. Ska testa mig senare, så får se vad det visar då.. ( Hoppas på ett + Drömmer )

• christalia79

Har ringt min BM nu och sagt att jag vill boka tid för en undersökning för att se att jag inte har en cysta eller så. Som tur var så blev jag tagen på allvar så jag ska träffa en läkare på tisdag. Känns så himla skönt att få kolla upp det, för jag mår illa väldigt ofta och särskilt efter jag har ätit och har lite "mensvärk" till och från. Nån anledning måste ju finnas till det.

• LennyB
    christalia79 skrev 2010-10-25 12:27:43 följande:

Har ringt min BM nu och sagt att jag vill boka tid för en undersökning för att se att jag inte har en cysta eller så. Som tur var så blev jag tagen på allvar så jag ska träffa en läkare på tisdag. Känns så himla skönt att få kolla upp det, för jag mår illa väldigt ofta och särskilt efter jag har ätit och har lite "mensvärk" till och från. Nån anledning måste ju finnas till det.

Vad skönt att du fick tala med nån som tar dig på allvar och att de kommer göra en undersökning! Hoppas allt går bra!
  • Thaleya

jag har mensvärk nu så mensen lär ju komma under dagen elelr imorn.

• Annelie68
    Tr0ust skrev 2010-10-25 12:19:51 följande:
    Jag har fortfarande inte fått min mens. ( Ca: BIM + 11 )  idag. Ska testa mig senare, så får se vad det visar då.. ( Hoppas på ett + Drömmer )
    Håller tummarna för dig {#emotions_dlg.flower}
  • Tr0ust
    Annelie68 skrev 2010-10-25 13:49:32 följande:
    Håller tummarna för dig {#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket!

Detsamma till dej! :)

Kram!
  • vänvätte
    TapetKlister skrev 2010-10-25 09:10:18 följande:
    Men fick inte du din mens på BIM+10?
    Nej det tog några dagar till. Bim+13.

Hade tänkt sluta läsa här och bara koncentrera mig på att leva mitt liv, men det är inte så lätt. Man blir nyfiken hur det gått för alla. Hoppas på att det blir fler plus i listan!!!
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!