• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Älskarlivet
    Hon skrev 2010-10-26 14:42:19 följande:
    Hej!
    Jag på BIM + 6, har förvisso inte testat (då jag inte vågar mig på att köpa ett och testa för jag är så rädd för att det ska visa negativt) och jag har lite känningar på min vänstra sida, det typ trycker till där då och då, och jag är fruktansvärt trött. Sovit 12 timmar två dagar i rad nu, jag förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån? Mått väldigt lite illa främst en dag för ca 4-5 dagar sedan och höll på att tuppa av i duschen. Tror nog det var främst av trötthet.

Jag hoppas så mycket, men jag vill ändå inte hoppas för mycket. Helt plötsligt kommer säkert mensen trots allt. Detta är vårt 19e försök.
    Tröttheten är ett gott tecken .
    Jag komemr ihåg att jag var enormt trött när jag väntade vår son just i vecka 7-8....

Hoppas med tanke på att ni försökt länge!

Har du haft känningar innan eller är detta första gången?
  • Hon
    Älskarlivet skrev 2010-10-26 14:50:04 följande:
    Tröttheten är ett gott tecken .
    Jag komemr ihåg att jag var enormt trött när jag väntade vår son just i vecka 7-8....

Hoppas med tanke på att ni försökt länge!

Har du haft känningar innan eller är detta första gången?
    Jag hoppas verkligen att det är ett gott tecken den här gången. Har jag otur så kanske det bara är något tillfälligt.

Jag har väl velat känna något och letat efter varje litet symtom tidigare, men jag har valt att helt och hållet låta bli att leta efter tänkbara symtom. Så tidigare har det bara varit ömma bröst eller ett svajigt humör, vilket kan tillhöra mensen. Humöret har väl förvisso inte varit nå roligt just nu den senaste veckan/veckorna heller, haha. Stackars killar som får stå ut med oss tjejer med allt sånt.

Eftersom jag fortfarande är under 20 så kan jag gå till Ungdomsmottagningen här i Västerås, och då tänkte jag boka tid där och om det inte är så att jag är gravid så tänkte jag påbörja en utredning hos dem för att sedan få remiss till lasarettet. Men usch vad jag bara önskar att jag är gravid nu nu nu..
  • Tr0ust
    Hon skrev 2010-10-26 14:42:19 följande:
    Hej!
    Jag på BIM + 6, har förvisso inte testat (då jag inte vågar mig på att köpa ett och testa för jag är så rädd för att det ska visa negativt) och jag har lite känningar på min vänstra sida, det typ trycker till där då och då, och jag är fruktansvärt trött. Sovit 12 timmar två dagar i rad nu, jag förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån? Mått väldigt lite illa främst en dag för ca 4-5 dagar sedan och höll på att tuppa av i duschen. Tror nog det var främst av trötthet.

Jag hoppas så mycket, men jag vill ändå inte hoppas för mycket. Helt plötsligt kommer säkert mensen trots allt. Detta är vårt 19e försök.
    Jag var också nära på att svimma i duschen härom dagen. Jag är på BIM + 12 ca idag, och ska göra ett test ikväll. Är också trött, och lite illamående.' Men bätrtre att du gör ett test så du inte går runt och är orolig!

Lycka till!
  • Hon
    Tr0ust skrev 2010-10-26 15:22:04 följande:
    Jag var också nära på att svimma i duschen härom dagen. Jag är på BIM + 12 ca idag, och ska göra ett test ikväll. Är också trött, och lite illamående.' Men bätrtre att du gör ett test så du inte går runt och är orolig!

Lycka till!
    Vi får se när det blir av, ska bara komma till ett apotek också då det inte finns i det lilla samhället där jag bor just nu :)

Jag hoppas så himla himla mycket... Men är det inget nu, så är det bättre lycka nästa gång... Kanske.

Tack så mycket och lycka till själv :)
  • Angel30
    Tr0ust skrev 2010-10-26 14:23:12 följande:
    JAG BLIR TA MIG FAN FÖRBANNAD!!! VETY INTE OM DET ÄR PÅ POSTEN ELLER OM DET ÄR PÅ TESTLAGRET.SE SOM JAG ÄR ELLER SKA VARA FÖRBANNAD PÅ!!!!!

SKICKADE MIN BESTÄLLNING I FREDAG INNAN KL 17, DÅ SKULLE DET VARA LEVERERAT PÅ MÅNDAG (IGÅR ALLTSÅ) DET KOM INGET!!!
    FICK ETT MAIL IGÅR EFTERMIDDAG ATT DET SKULLE KOMMA IDAG. MEN DET HAR F*N INTE KOMMIT NÅGOT IDAG HELLE.R

NÅGON SOM VET OM DET KOMMER PÅ POSTEN ELLER HEM TILL BREVLÅDAN???????????
    Jag mina test i brevlådan..Jag fick dom efter 2 dagar..
  • Drömmen om Elin

Jag har alltid kunnat lita på testlagret, beställt 2 gånger och de har alltid kommit på utsatt dag.

• EQ85

hjälp mig!!
    är dett spökstreck eller positivt????

tyckte att jag såg ngt på testet och lös bakom...då såg jag  strecket!!
    gjorde ett nytt ikväll och samma sak på det!!!!
  • Sanna01
    lammet skrev 2010-10-26 12:50:36 följande:
    Min erfarenhet är att när man vill bli gravid och aktivt försöker så blir kroppen/knoppen stressad. Kroppen kan då försöka ägglossa flera gånger tills den lyckas. Så blev det för mig när jag grejade med ägglossningstest, de visade positivt titt som tätt och jag hade sekret titt som tätt men enligt läkare så ägglossade jag inte. Just ägglossningen är påverkbar av stress. Detta kan vara en anledning till alla er som går över BIM en massa dagar utan att vara gravid.
    Jag tror du är alldeles rätt på det här. Men det är så svårt att inte tänka på det och räkna och testa. Men ju mer man gör det desto mer spänner man sig.

• Syster Luring
    lammet skrev 2010-10-26 12:50:36 följande:
    Min erfarenhet är att när man vill bli gravid och aktivt försöker så blir kroppen/knoppen stressad. Kroppen kan då försöka ägglossa flera gånger tills den lyckas. Så blev det för mig när jag grejade med ägglossningstest, de visade positivt titt som tätt och jag hade sekret titt som tätt men enligt läkare så ägglossade jag inte. Just ägglossningen är påverkbar av stress. Detta kan vara en anledning till alla er som går över BIM en massa dagar utan att vara gravid.
    Hej! Precis den tanken har jag också haft. Min mens kom tillslut, på BIM +6-7 och är på sluttampen nu men igår så började jag få ÄL-smärtor igen och idag kan jag svära på att jag har ÄL. Mitt i mensen??? Vi har inte alls försökt aktivt men hade för avsikt att starta den kommande månaden så det är möjligt att mina "vill så gärna bli gravid-hormoner" tjuvstartade. Jag har haft ynnesten att bli gravid på första försöken båda ggr tidigare så det ska bli spännande att se hur det går nu när vi aktivt ska försöka. Problemet med oss är att maken veckopendlar och dessutom åker utomlands på jobb under 2 veckor denna månad samt att ajg inte har någon aning om när min ÄL är eftersom mensen var 1 vecka sen och det verkar vara ÄL rdan nu? Usch, vill inte fastna i grubblerier för jag känner mig själv, då kommer det knyta sig och bli kaos i min kropp. Drömmer

Uppdaterar listan:

26 okt

LennyB:                       BIM+38
    christalia79:                 BIM+ ca35
    Thaleya:                      BIM+30
    Sofia Sten:                  BIM+26
    Lintotts:                       BIM+23-25
    Miss Perfect:                BIM+24
    Annelie68:                   BIM+24
    Apricos:                       BIM+18?
    Andreae:                     BIM+16
    Ticktick:                       BIM+15
    susieq82:                     BIM+14
    Längtan E F barnet:    BIM+13
    Angel30:                     BIM+12
    Sanna01:                     BIM+12
    cinnamoncream:         BIM+12
    LindaMagnusson:        BIM+12
    Bebissjuk:                    BIM+12
    Lilla fröö:                     BIM+12
    Tr0ust:                          BIM+ca12
    Adelina:                       BIM+11
    Madickis:                     BIM+9-10
    Drömmen om Elin:       BIM+10
    EQ85:                           BIM+6
    noname92:                   BIM+?

Plus:at Plus
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1
    Ppilla:   Plussade på BIM+4 (24/10)

Mensen kom på BIM+..
    Luring:                         BIM+6-7
    Melsie                          BIM -7 (???)
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                            BIM+6 
    Vänvette:                     BIM+13
    Syster Stor:                  BIM+7-9
    Thalia                          BIM +4
    And3RZsoN: 
                    BIM+10
    Aifos82:                        BIM+10
    Davinia:                       BIM+3
    FuuCk:                         BIM+1
    susieq:                         BIM+13
    Babybluey: BIM+12
    ♕ Stolt mor till prins August -95 & prins Edvin -09 ♕
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!