• Älskarlivet

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Ni som ej fått mens ännu..... har ni tagit gravtest som visat negativt?

• Älskarlivet
    Coriander skrev 2010-10-26 06:47:16 följande:
    Testat med CB idag på BIM+12: Minus 
    Jag är så ledsen..jag trodde ju såklart att det skulle visa ett starkt plus! 

Nu tror jag faktiskt på riktigt att flippar ut snart. Jag är ju tydligt inte gravid, men min kropp beteer sig som om den vore det... åh, jag vill bara återgå till vardagen! Liksom vad ska jag göra? Betee mig som om jag vore gravid (skippa viss mat, all alkohol, inte festa, inte dansa pole dance...) bara för att inte skada ett ev. liv inom mig, FAST alla tester säger tydligt att jag inte är gravid??? Eller återgå till det "normala" utan dåligt samvete och trotsande de signaler min kropp sänder?

Nog måste man väl kunna lita på ett test nu? Speciellt CB som är så känsligt..?

Hjälper det något om jag köper ÄL-stickor? För de borde väl visa om jag har någon ÄL...vilket jag borde ha inom kort om min mens bara hoppat över en månad.. eller? Vilket märke är bäst? Behöver något som är lätt att tyda, så vore glad ifall någon hade tips att dela med sig.   
    Du ska leva som vanligt!

Vad tråkigt att det visade negatvit .... man vill så gärna tro eller hur!?

Testade själv negativt imorse... .
  • Älskarlivet
    Drömmen om Elin skrev 2010-10-26 11:20:31 följande:
    Man behöver väl inte testa med mogonurin om man är över BIM några dagar?
    Stämmer....
    Men halten är högre på morgonen så det kanske är lika br att ta morgonurin.
    Men är man över BIM så ska det egentligen fungerar med när som helt.
  • Älskarlivet
    Hon skrev 2010-10-26 14:42:19 följande:
    Hej!
    Jag på BIM + 6, har förvisso inte testat (då jag inte vågar mig på att köpa ett och testa för jag är så rädd för att det ska visa negativt) och jag har lite känningar på min vänstra sida, det typ trycker till där då och då, och jag är fruktansvärt trött. Sovit 12 timmar två dagar i rad nu, jag förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån? Mått väldigt lite illa främst en dag för ca 4-5 dagar sedan och höll på att tuppa av i duschen. Tror nog det var främst av trötthet.

Jag hoppas så mycket, men jag vill ändå inte hoppas för mycket. Helt plötsligt kommer säkert mensen trots allt. Detta är vårt 19e försök.
    Tröttheten är ett gott tecken .
    Jag komemr ihåg att jag var enormt trött när jag väntade vår son just i vecka 7-8....

Hoppas med tanke på att ni försökt länge!

Har du haft känningar innan eller är detta första gången?
  • Älskarlivet
    Dutten6 skrev 2010-11-01 10:39:20 följande:
    jaha så nu har jag äl idag då.. tog ett äl test nyss o strecket är starkare än kontrollstrecket.. vi som hade sex i lördags, då e d inte så stor chans att d tar sej? tror inte vi hinner ha sex nåt mer nu, då sonen är en nattuggla o lägger sej inte innan 9-10 på kvällarna.. snyft, aja får se om man kan få till d annars hoppas jag att spermierna lever därinne från i lördags=)
    Men...varför kan ni inte ha sex efter sonen lagt sig?
    Behöver ju inte ta mer än 15 sekunder att ha sex .
  • Älskarlivet
    SUD skrev 2010-11-03 19:06:14 följande:
    hallo här e en till BIM + 14 vita korniga flytningar och molande värk, inget plus, blir galen vill bara veta!!!
    Verkar som hoppad över mens och ÄL nu/snart... med tanke på flytningarna?
  • Älskarlivet
    Mika1980 skrev 2010-11-05 18:22:08 följande:
    Hej, igår kväll hade jag sån mensvärk så att jag tog en naproxen - var helt övertygad om att mensen var på gång..tempen hade sjunkit något också. Men mensen kom inte! Och tempen steg igen..i dag testade jag igen på eftermiddagen med apotekets test..visade en svag skugga, väldigt ljus men synlig om man vinklade testet. Vet inte vad jag ska tro nu, har läst på nätet om folk som fått spökstreck just med dessa test..

Har köpt clearblue som jag ska testa ikväll eller i morgon bitti (om jag klarar att vänta). Är på BIM+2 i dag och det känns som att mensen kommer när som helst, hoppas inte...
    Spökstreck är väl streck? Och streck betyder gravid ?!
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!