• valkyrie

vi unga med PCO nr 2

tyckte det va dax för att skaffa en ny tåd nr 2

här är en tråd för oss unga som har fått PCO eller PCOs

här kan vi prata utredning, behandling, symtom, vardagens motgångar och annat skoj eller jobbigt händelse.

finns många tråda om PCO men ingen för oss som är unga och längtar efter barn.

även ni som tror att ni har PCO/PCOs är välkommna för råd och stödj.

vi är ett gäng tjejer som har skrivigt med varandra sen april. och har lärt känna varandra och varandras olikheter i denna sjukdom. (tilståd för er så känner så)  alla nya är vällkommna in

VI SKA Plus tjejer!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-11 09:47
    vår gamla tråd:

www.familjeliv.se/Forum-7-133/m52107605.html

• Svar på tråden vi unga med PCO nr 2
  • valkyrie

Roxicc. Va tråkigt att det blev så. Är det vanligt att man kan få det? Hoppas du blir bättre snart.

AgnesGN. Grattis till + håller tummarna att den lilla ska stanna kvar

• roxicc
    valkyrie skrev 2011-10-27 07:41:23 följande:
    Roxicc. Va tråkigt att det blev så. Är det vanligt att man kan få det? Hoppas du blir bättre snart.

AgnesGN. Grattis till + håller tummarna att den lilla ska stanna kvar
    Jo det är väl ganska vanligt, iaf vid ivf. Men de står att typ 5% drabbas av det någon gång. 
  • terror
    AgnesGN skrev 2011-10-26 22:12:08 följande:
    Jag har en rolig nyhet, det visade sig att jag fått ÄL på egen hand tack vare min viktnedgång och den gången jag fick det så lyckades vi pricka rätt för jag har blivit gravid. Helt magiskt och osannolikt och underbart... I v. 8 nu, 7+3. Håller bara alla tummar och tår att pyret vill stanna...
    Va härligt att du kom igång av dig själv! Stort grattis! Håller alla mina tummar och tår för att den lilla stannar kvar!
  • roxicc
    AgnesGN skrev 2011-10-26 22:12:08 följande:
    Jag har en rolig nyhet, det visade sig att jag fått ÄL på egen hand tack vare min viktnedgång och den gången jag fick det så lyckades vi pricka rätt för jag har blivit gravid. Helt magiskt och osannolikt och underbart... I v. 8 nu, 7+3. Håller bara alla tummar och tår att pyret vill stanna...

Men, mitt inlägg postades inte tidigare i dag :-S Det jag ville säga var iaf ett STORT grattis!! Håller tummarna

• AgnesGN

Tack tack alla. VI håller tummarna vi har för att pyret vill stanna. Men oron är stor hela tiden. Nu hoppas jag även att ni får uppleva detta snart! Kram!

• valkyrie

Är helt chockad här. Jag fick min mens i dag. Men det är bara 3 veckor sen jag hade sisst. Har aldrig hänt innan. :-S jag Har haft väldigt jämn mens sissta halv året. Så är en vecka förtidigt. Fattar inget.

• valkyrie

Nu har blödningen slutat varade lite mer än 2 dagar :-/ kan det vara en nidblödning?

• valkyrie

Nej inte än. Ska vänta en vecka till.

SpermaProv svaret har kommit nu. Och allt såg normalt ut. Så skönt ett hinder mindre

• terror
    valkyrie skrev 2011-11-01 10:16:33 följande:
    Nej inte än. Ska vänta en vecka till.

SpermaProv svaret har kommit nu. Och allt såg normalt ut. Så skönt ett hinder mindre
    Ok. Förstår. Kul att det såg bra ut! Det gjorde min sambos oxå, hade varit otroligt jobbigt om det var fel på båda..
Svar på tråden vi unga med PCO nr 2