valkyrie skrev 2011-10-26 10:23:54 följande:
Roxicc:
Det gick jätte bra va lättare än vi trodde. Men nu måste vi vänta 2 veckor på svaret
Håller med dej det är lite tyst.
Usch det låter inte skönt det du råkat ut för. Varför får man det?
Okej vad bra. Men vad jobbigt, vi får svar på en gång på våran klinik. Hoppas resultatet är bra 
Äggstockarna reagerade starkt på min Ovitrellespruta (äl-sprutan) så de har förstorats och läker ut vätska i buken. Fick åka in akut i lördags. Men mår iaf bättre nu. Går på koll varannan dag.
n0c87 skrev 2011-10-26 10:56:16 följande:
Roxicc: min kompis fick samma som dig av pergo men fick operera sig... Hoppas att det blir bättre för dig :)
Konstigt. Vad fick hon op? Det ska gå till av sig självt säger läkarna. Hoppas jag också, lät läskigt med operation haha.
terror skrev 2011-10-26 18:16:59 följande:
roxicc: Va läskigt med överstimuleringen! Har du ätit pergo?
Själv gjorde jag vul idag och han såg ingenting. Så jävla tragiskt! Trodde verkligen att jag med dubbeldos pergo skulle släppa..
Nu skickas vi vidare till sofia hemmet där jag troligtvis ska få testa sprutor. Han jag går hos nu kan inte sätta igång den behandlingen då han bara jobbar varannan vecka och då inte kan hålla koll på mig genom vul. Vi har även ställts i kö för ivf.
Vill bara lägga mig ner och storböla :(
Nej, inge pergo. Hormonsprutor, Puregon + Ovitrelle. Ganska läskigt, vill att det ska försvinna nu

Nej, se positivt till att få börja med sprutor. Då får du garanterat äl! Och om det inte skulle ta sig så står ni iaf i kö redan och slipper välja det efter hopplösheten av sprutorna också intagit. Det kommer gå bra, det är jag säker på. Lycka till!