Då kommer lille Ville oxå då

6740 g och 65,5 cm lång och snart 4 månader
Smytt: Ville fick oxå två sprutor men han reagerade mest på den som skulle göra minst ont, och sen sa jag åt sköterskan att hon skulle sticka spruta nr 2 medan han ännu var ledsen, för de kändes som att då kunde jag ju trösta honom klart när han fått båda. Ja han var superledsen och har varit kinkig sen dess

Men de går väl över hoppas jag.
Han är skitbökig när han ska äta på dagarna, har en kamp varje gång, han skriker och vrider och vänder sig för att till sist ge sig, konstig värre..
Ville får oxå nutramigen med en skvätt nan i för de går inte att gå över helt . Men magen är iaf bra mycket bättre. Han somnar runt en nio på kvällen äter ett nattmål runt 3 tiden och sen vid 7. är vaken en stund och sover sen till nio , tio.
Ett råd: Vad använder ni för blöjor? Nu är de tredje sorten jag försöker med men han kissar igenom alla..suck..
En lustig händelse igår var när vi var på apoteket och skulle hämta ut nutran. Står och håller i honom när jag plötsligt känner hur de lixom rinner och kollar ner på golvet.. Döm om min förvåning när en stor pöl är där, och de var INTE dreggel

, de var ju KISS haha jag måste ha hållt honom konstigt runt blöjan när han precis kissade.. Apotekstanterna skrattade gott och kom med papper..