annbom skrev 2010-08-09 15:36:40 följande:
En liten undran bara utan pekpinnar eller något sådan om någon skulle ta illa upp av min fråga. Är det ingen annan än jag som ammar här inne? Det låter som om alla kör med ersättning av något slag, eller är det bara vad jag fått för mig.
Här är en till som ammar för fullt. Har helammat tjejerna till 6 månader och planerar att göra så denna gång med. Det är ju så himla skönt att alltid ha med sig maten.
När jag läser om era inlägg om ersättningar och allergier tackar jag min lyckliga stjärna för att jag slipper allt sådant, måste vara sååå jobbigt att ha koll på allt vad dom äter!!!!! Som det verkar så har ingen av mina barn några allergier vilket nästan verkar "ovanligt" när man läser inlägg här på FB.
Här har prinsen fyllt 3 år och snurrar runt vilken dag som helst. Trots att han växt så mycket så tycker man ju att han är så liten...tills i går när jag träffade lillsyrrans 1 dygn gamla tjej som vägde 2,8...Albin är nu helt plötsligt en jätte, vart tog min bebis vägen!!!
Kom inte ihåg vem det var som skulle ha dop på lördag? I vilket fall så ska vi oxå ha det och jag som alltid ska göra allt sjävl har hur mycket som helst att göra, fast det är ju så roligt att fixa och ordna!
Kram till er alla