Ni som grejjar med gröt o sånt där nu, jag har för mig att de sa när tjejerna var små att det var jättebra att introducera ffa gluten medan man fortfarande ammade för att detta skulle kunna förebygga glutenintolerans senare... Vet iofs inte om det ändrats, det händer ju rätt ofta att de ändrar såna rek. Måste nog kolla upp detta känner jag.
Bada är INTE en favoritgrej här, Oscar fullkomligt avskyr att bada, blir jättearg men när han får komma upp och i handduken så stortrivs han igen... försöker bada av honom en gång / vecka iaf, hoppas att han ska lära sig tycka om det snart. Problemet är att han är rädd för att duscha i badet är han ju bara arg lixom 
VildVittra skrev 2010-08-07 14:12:10 följande:
Jag vill också ha en Bumbo.....hatar att vara "fattig" grrrr
kanske kan hitta en på Blocket sen när BB kommer. Vore toppen, Bella älskar att sitta.
Ja du, fattigt är det här oxå... fick låna Bumbon av min syster - hade nog knappast skaffat nån annars, visst den är bra men snart kan han ju sitta i "gåbilen" och den känns ju som att man kan ha en längre tid. Fast det är ju bra med blocket där kan man ju hitta det mesta beg.