milk and honey skrev 2010-08-08 21:18:37 följande:
Vad hette den gröten ?
Vi har hittills bara duschat Ville men ikväll tog jag fram badbaljan vi handlat och gissa om den var poppis .-) Oj vad han mös

.. Det blir till att bada hädanefter om man inte har bråttom
En fråga.. har ni börjat tappa håret efter amning och graviditeten? Mitt hår faller av i tussar och jag blir så ledsen

Kan man göra något ? äta något? Så här mycket tappade jag inte när jag fått mina andra killar .. har nog tappat hälften redan så snart finns väl inget hår kvar.. På tisdag har jag bokat tid till frissan, har ju rätt långt nu som måste bli kortare, känns som de blir lättare att tappa kortare hår om ni hänger med vad jag menar.. kan tyckas löjligt men för mig är mitt hår viktigt

Gröten heter Mjölkfri Gröt och är tillverkad av Semper (special nutrition) och den är köpt på ICA. Vi testade den redan ikväll, jag spädde ut den med nutramigen och Ludvig åt den med glädje. Jag och sambon höll på att kräka när vi smakade på den, men det beror nog mest på Nutran.
Här är en till som tappar hår, i mängder. Jag har också beställt tid till klippning i veckan. Beror i och för sig mest på att vi ska ha dop till helgen, men jag ska höra om det finns nåt bot.
Nu är det sängen som gäller, gonatt där ute!