Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

MissFrost skrev 2015-09-07 10:54:24 följande:
    Det finns glöggte ett svart te med smak av kanel,kardemumma,kryddnejlika och pomerans :)
    Glöggte har jag varit ute efter förra året, men hittade inget. Ska försöka i år igen :) Jag gillar ju inte glögg, men vissa grejer som smakar lite glögg kan vara gott, brunsås smaksatt med glögg exempelvis.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Apropå te så kan jag tipsa om sidan jag brukar köpa mina teer ifrån, tefrossa.se. Stort urval, mycket ekologiskt, bra pris och bra service.

• fluu

Fick trevlig julreklam från lineahemma igår. Hittade en fin julgardin som jag nog satsar på... trots att vi inte skulle köpa några julgardiner i år Tungan ute

Hade helt glömt att blossasmaken släpptes idag. Earl grey låter spännande, nästan så att jag som teälskare vill smaka.

• fluu
    Koppkaka skrev 2015-09-10 10:19:04 följande:
    Coca Cola-glögg?
    Det hade nog varit riktigt gott.
  • fluu
    Koppkaka skrev 2015-09-12 11:19:54 följande:
    Fler än jag som är vråltaggade på årets julkalender? Historieätarna!!!
    Ja, jag längtar så! Förra årets bojkottade jag(har aldrig hänt innan) så jag hoppas att årets är bra.

IDAG slog den riktiga jullängtan till hos mig. Nu kan jag knappt hålla mig och planerar för fullt.
  • fluu
    Koppkaka skrev 2015-09-13 19:57:36 följande:
    Det kan fan inte bli annat när det är Erik Haag och Lotta Lundgren smile2.gif jag kommer spela in varenda avsnitt tills det släpps på dvd!
    Hoppas på det. Hade också spelat in om jag haft möjligheten.
  • fluu
    MissFrost skrev 2015-09-16 08:43:18 följande:
    Vad tror ni om denna nya svenska julfilm? Jag tror den är rolig av trailern till att döma :

" target="_blank">

Känns mest som Tomten är far till alla barnen i modernare tappning. Lite buskis typ... men det är jultema så jag lär se den ändå och gnälla efteråt(heh, who am i kidding?! Jag väntar inte med gnället tills efter filmen. Min sambo önskar att han kunde stänga av mig som kommentatorspår ).
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!